Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба КМДА

Укравтодор запропонував голові КМДА Віталію Кличку передати Подільсько-Воскресенський міст на баланс державі, щоб прискорити будівництво.

«Укравтодор готовий взяти на баланс увесь ансамбль, включно з з’їздами та розв’язками, провести коригування проєкту, експертизу та розпочати роботи», – повідомляє пресслужба корпорації.

В Укравтодорі вважають, що місто не подужає керувати таким складним і великим проєктом – «інженерною конструкцією з двома ярусами та 11 штучними спорудами». А чим довше будується Подільсько-Воскресенський міст, тим він буде дорожчим. Натомість Державне агентство автомобільних доріг фондується під державні гарантії, що забезпечить стабільне фінансування будівництва, зазначають у корпорації.

Голова Укравтодору Олександр Кубраков наводить як приклад Запорізький міст, який перевели з комунальної власності в державну. Його добудували за дев’ять місяців, хоча він є складнішою конструкцією.

Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Будівництво неодноразово зупинялося і продовжувалося. Роботи пожвавилися у 2018 році. У 2017 році проєкт мосту став об’єктом дослідження німецьких фахівців як приклад невдалого будівництва.

Перед виборами Кличко заявляв, що автосполучення на мосту відкриють до кінця 2020 року. У грудні міський голова нарікав, що терміни будівництва зривають мешканці Русанівських садів, які блокують рух будівельної техніки.

Нагадаємо, Міністерство культури також пропонує забрати з комунальної власності Гостиний двір.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button