Мережа коворкінгів Platforma закрила половину локацій через пандемію
Зараз у Platforma залишилося два коворкінги, але їхня заповнюваність перевищує 90% і мережа щомісяця «виходить у хороший плюс».
Зараз у Platforma залишилося два коворкінги, але їхня заповнюваність перевищує 90% і мережа щомісяця «виходить у хороший плюс».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23517 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Через пандемію коронавірусу мережі коворкінгів Platforma довелося скоротитися вдвічі, але решта локацій приносять хороший прибуток, повідомляє AIN.UA.
На початку пандемії Platforma нараховувала три локації в Києві та одну у Львові: «Арт-Завод» на «Лісовій», Leonardo на «Театральній», Fortuna на Подолі та львівський Futura Hub. Цікаво, що подільський Fortuna, в який інвестували 1,5 мільйона доларів, відкрився у березні за тиждень до початку локдауну. Львівський Futura Hub також встиг пропрацювати до локдауну фактично три тижні. У жовтні львівський коворкінг продали співінвестору, а в листопаді закрили простір на Подолі.
Співзасновник Platforma Рефаель Юха розповів, що під час пандемії у коворкінгах запровадили великі знижки – 50% й іноді навіть 70%. Хоча власники приміщень, які орендує мережа, не робили для Platforma ніяких знижок.
«Ми брали плату лише в тому випадку, якщо наші резиденти приходили в коворкінг – але не виставляли рахунки за порожні столи. Тому що наші бізнес-взаємини побудовані на довірі… Наш бізнес – це ком’юніті, а не продаж квадратних метрів», – зазначає він.
Під час пандемії також довелося скоротити штат на 30-40 співробітників.
Зараз у Platforma залишилося два коворкінги – Leonardo й Арт-завод, – але їхня заповнюваність вже перевищує 90%, а кількість резидентів – 700 осіб. «Platforma виходить у хороший плюс щомісяця, починаючи з грудня 2020 року», –зазначає Юха. Він прогнозує, що до кінця 2021 року мережа зможе заробити на відкриття однієї-двох нових локацій.
За його словами, Platforma постійно реінвестує прибуток у розвиток. За останні два роки засновники вклали в проєкт приблизно чотири мільйона доларів і жодного разу не вивели дивіденди зі своїх прибутків.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті