Міський голова Віталій Кличко заявив, що заїзд на Подільсько-Воскресенський міст із Верхнього Валу буде готовий наприкінці весни. Та коли можна буде запустити повноцінний рух мостом?
Сам Кличко зазначає, що Подільсько-Воскресенський проєкт – це цілий комплекс мостів та естакад. Водночас запевняє, що будівництво перебуває вже на фінальній стадії.
«Коли ми говоримо про цей об’єкт, то йдеться не тільки про міст через Дніпро. А про комплекс мостів та естакад, що сполучать Поділ, Воскресенський масив та житловий масив Троєщина. Комплекс, розрахований, зокрема, і під рух метро, тунелі та станції метрополітену. Виконаний вже великий обсяг робіт. Ми вийшли на фінальну стадію будівництва», – заявив мер.
Заїзд, який обіцяють завершити до літа, дозволить заїхати на міст із Верхнього Валу та Набережно-Хрещатицької – в один бік, на лівий берег. Водночас лівобережні з’їзди ще не завершено; вони можуть бути готові до кінця року, але впевненості в цьому досі нема. Один має виводити транспортний потік на вулицю Оноре де Бальзака, інший – у напрямку вулиці Алішера Навої.
У КМДА повідомляють, що зараз тривають роботи на лівому березі: облаштовують насип під конструкції метро та дорожнє покриття на території Русанівських садів.
У зворотньому напрямку, з лівого берега на Поділ, з’їжджати потрібно буде на Гаванський міст. Цей з’їзд також поки що не готовий.
Проєкт трасування мосту, ухвалений ще у 1993 році, передбачав, що головний з’їзд – яким ітиме метро – прямуватиме до станції метро «Тараса Шевченка». Наразі цього з’їзду немає у планах на найближчі роки. А саме там має пройти гілка метрополітену. До того ж, щоб повноцінно завантажити міст, потрібно прорити тунель з Подолу на Лук’янівку. Про реалізацію цього етапу теж не йдеться. Тож загалом важко стверджувати, що проєкт «знаходиться на фінальній стадії». Попереду ще роки роботи, а у випадку з метро на Троєщину – не одне десятиліття.
Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Будівництво неодноразово зупинялося і продовжувалося. У 2017 році проєкт мосту став об’єктом дослідження німецьких фахівців як приклад невдалого будівництва.
Роботи пожвавилися у 2018 році, а перед місцевими виборами-2020 Кличко заявляв, що автосполучення на мосту відкриють до кінця року. Пізніше міський голова нарікав, що терміни будівництва зривають мешканці Русанівських садів, які блокують рух будівельної техніки. Зараз, за словами Кличка, місто доставляє пісок баржами і тимчасовими понтонами до місця будівництва, щоб не загострювати ситуацію.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті