Вагони з наскрізним проходом, які з’являться у метро Києва, збільшують пасажиромісткість
Пасажири можуть їхати і в просторі між вагонами, а ще краще розподіляються потягом.
Пасажири можуть їхати і в просторі між вагонами, а ще краще розподіляються потягом.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У жовтні цього року планується підписати договір на постачання 50 нових вагонів для київського метрополітену. Половина з цих вагонів матиме наскрізні проходи – пасажири зможуть переходити з одного вагону в інший. Заступник міністра фінансів Олександр Кава заявив сайту Сьогодні, що вагони з наскрізним проходом значно збільшують пасажиромісткість.
«Перш за все – наскрізний прохід у вагонах збільшує місткість складів, оскільки наразі простір між вагонами у нас не використовується. А в наскрізному вагоні – це місце, де можуть перебувати пасажири під час руху поїзда. Більш того, такі склади дозволяють пасажирам рівномірно розподілятися по всьому поїзду, а не накопичуватися, наприклад, в одному-двох центральних вагонах», – пояснює він.
Кава нагадує, що станції глибокого залягання побудовані так, що проходи між центральним залом і платформою є тільки до центральної частини поїзда. Через це у торцеві вагони йде дуже мало пасажирів.
Транспортний експерт загалом вважає нонсенсом закуповувати застірілі вагони без наскрізного проходу.
«Крюківський вагонобудівний завод був готовий ще 10 років тому зробити склади з наскрізним проходом для столиці. Але Київський метрополітен не захотів замовляти такі вагони. Напевно, через свій негативний консерватизм, який притаманний для комунальних і державних підприємств», – заявляє він.
Так, до 2013 року, за його словами, Київський метрополітен закуповував вагони, які випускалися на заводах у Митищах і в Санкт-Петербурзі в Росії. При цьому у Москві та Петербурзі такі вагони не використовували, купляючи сучасніші.
Кошти на нові вагони – 50 мільйонів євро – надає Європейський банк реконструкції та розвитку, він же і проводить процедуру закупівлі. Тендерні процедури планують завершити у серпні. А підписання договору заплановано на жовтень.
Кожен поїзд метро скалажається з п’яти вагонів, тож ідеться про 10 поїздів. Вони курсуватимуть на зеленій гілці метро, де будують дві нові станції на Виноградар. Завдяки збільшенню рухомого складу розширення метро не призведе до скорочення інтервалів руху.
Нагадаємо, разом із рішенням про залучення кредиту від ЄБРР на вагони метро Київрада вирішила позичити 60 мільйонів євро на закупівлю нових трамваїв.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті