Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

У період локдауну в Україні зріс попит на велосипеди та захисні аксесуари. Переважну більшість купують для дітей.

В онлайн-магазині VeloOnline розповіли, що продаж велосипедів дійсно зростає. Через пандемію суспільство почало більше турбуватись про своє здоров’я, здоров’я дітей та близьких. Зокрема, у цьому магазині близько 85% покупців купують захисний шолом одразу або протягом двох тижнів після покупки велосипеду. Останнім часом є тенденція мати не один, а два та навіть три велосипеди під різні стилі катання.

У магазинах Velotime та Velosklad також підтверджують зростання кількості продажів у період локдауну. Продавці зазначають, що як альтернативу громадському транспорту купують дешевші велосипеди – вартістю до восьми тисяч гривень. Найпопулярнішими є гірські, міські та дитячі велосипеди. Захисні шоломи тут купує менша кількість людей, а переважна більшість з них – дитячі.

Нагадаємо, у Києві з п’ятого по 16 квітня ввели локдаун. Користуватися громадським транспортом можна лише за спецперепустками.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button