Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23274 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

У США з 2010 по 2019 роки травмувалися і загинули в дорожньо-транспортних пригодах більше 53 тисяч пішоходів, що еквівалентно 17 особам у день. Найбільше серед постраждалих літніх людей, представників малозабезпечених верств населення та етнічних меншин, пише Аarp. У Dangerous By Design вважають, що причиною цього є поширений підхід до будівництва і експлуатації вулиць та доріг.

Згідно зі звітом Dangerous By Design 2021, підготовленому на замовлення компанії Smart Growth America в рамках її ініціативи National Complete Streets Coalition, традиційно при будівництві доріг пріоритет віддається швидкості руху ніж безпеці. Імовірність того, що пішохід загине, зіткнувшись з автомобілем, що рухається зі швидкістю від 64 кілометри на годину, становить 85%. Тобто, швидкість в цьому відношенні є головним фактором.

Автори звіту пояснили, що збільшує ризик аварійності:

  • вулиці з широкими смугами сприяють швидшому руху, незалежно від швидкісних обмежень, адже не всіх їх дотримуються;
  • більшість доріг спроєктовані так, що автомобілям не доводиться знижувати швидкість при поворотах;
  • великі відстані між перехрестями сприяють збільшенню швидкості;
  • широкі вулиці без пішохідних переходів ставлять пішоходів перед вибором: або небезпечно переходити дорогу, або шукати віддалений пішохідний перехід, що ускладнює їх переміщення по місту.

Обмеження швидкості хоч і впливає на аварійність, але необхідно передбачити інші засоби стримування трафіку. Наприклад, будувати вузькі смуги руху, що призведе до природного зменшення швидкості, зменшувати відстані між перехрестями, обладнати пішохідні переходи безпечними «острівцями» та зробити ці переходи помітнішими, додавши сигнальний освітлювач пішохідного переходу.

Крім того, усунення смуги руху при правому повороті на користь кутових поворотів під прямим кутом забезпечує повільніші і безпечніші повороти та короткі відстані переходу для пішоходів.

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button