Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


У Венеції містяни влаштували протест проти прибуття круїзного лайнера Orchestra, пише The Guardian. Раніше влада Італії обіцяла обмежити проїзд лайнерів каналами, адже вони шкодять місцевій архітектурі.

Круїзний лайнер тоннажністю 92 тисячі тонн прибув до Венеції третього червня без попередження городян. Це перший корабель, який зайшов у місто з початку пандемії коронавірусу.

«Уряду Італії чудово вдалося обманути не лише громадян Венеції, а й громадську думку в усьому світі», – заявив лідер ініціативи No Grandi Navi Томмазо Чаккіарі, натякаючи на плани заборонити круїзним лайнерам заходити до Венеції.

Великі лайнери на венеційських каналах часто руйнували місцеву інфраструктуру та стикалися з дрібнішими пасажирськими човнами. Тому уряд Італії пропонував фактично заборонити лайнерам запливати в центр міста.

У травні 2021 року нижня палата парламенту Італії заборонила круїзним лайнерам прибувати до історичного центру Венеції. Під заборону потрапили не лише круїзні лайнери тоннажністю понад 40 тисяч тонн, але й вантажні кораблі. Круїзні лайнери мають спрямовувати у промисловий порт Маргера, а звідти туристи добиратимуться до Венеції на човнах, автомобілях, таксі або на вапоретто – річковому трамваї. Проте для нових маршрутів досі не створили необхідної інфраструктури.

У 2019 році Венеція запровадила додатковий податок для туристів, які приїжджають на один день, тобто передусім туристів із круїзних лайнерів.

Фото: twitter.com/NoGrandiNaviVe

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button