Київрада з другої спроби проголосувала за швидкісний трамвай у центр і реконструкцію Вокзальної площі
Проєкт «Київська міська мобільність» здійснять коштом Міжнародного банку реконструкцій і розвитку.
Проєкт «Київська міська мобільність» здійснять коштом Міжнародного банку реконструкцій і розвитку.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 26292 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Ескіз трамвайної лінії в центрі
24 червня Київрада проголосувала за продовження Борщагівської лінії швидкісного трамвая до Палацу Спорта – так званого трамваю в центр – та реконструкцію Вокзальної площі, повідомляє пресслужба КМДА.
Проєкт «Київська міська мобільність», який здійснять коштом Міжнародного банку реконструкцій і розвитку, передбачає будівництво приблизно 3,5 кілометра трамвайної лінії вулицями Жилянською та Саксаганського, а також реконструкцію простору перед Центральним вокзалом.
«На це рішення від Київської міської ради чекала громада, сотні активістів, які зверталися за підтримкою, Світовий банк та експерти з інфраструктурних питань столиці. Рішення зараз не потребує жодних фінансових витрат та вимагається постановою КМУ 70», – прокоментувала радниця секретаря Київради Ольга Гвоздік.
Читайте також: Трамвай у центр: як у Київ хочуть повернути рейковий транспорт
У Міністерстві фінансів заявляли, що проєкт продовження лінії швидкісного трамвая від вулиці Старовокзальної до Палацу спорту з заїздом на залізничний вокзал орієнтовно коштуватиме 37,5 мільйона доларів. Ці кошти готовий надати МБРР.
«Крім того, цей проєкт важливий з точки зору посилення співпраці з міжнародними фінансовими установами. Наразі тривають перемовини про потенційне кредитування по цьому проєкту менше 1,5% на 12 років. Такі довгі та дешеві гроші дуже потрібні столиці», – зазначив радник міського голови Дмитро Білоцерковець.
Проєкт трамвайної лінії від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац Спорту» з заїздом на Вокзальну площу було розроблено за рекомендаціями Світового банку. Такий трамвай має розвантажити трафік центру міста, станції метро «Вокзальна», а також переходи між станціями «Золоті Ворота», «Театральна», «Хрещатик» та «Майдан Незалежності». Трамвайна лінія може стати альтернативою маршруткам і переповненому метро. Жителі Борщагівки та Відрадного зможуть їхати у центр Києва прямим маршрутом без пересадок.
У травні Київпастранс оголосив тендер на створення техніко-економічного обґрунтування (документу, який є основою для подальшого проєктування) трамваю в центр. Очікувана вартість складає 4,5 мільйона гривень.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті