У США розслідують функції «автопілоту» Tesla після низки аварій з іншими автівками
Функція автопілоту Tesla – це допоміжна система, яка не є власне автопілотом.
Функція автопілоту Tesla – це допоміжна система, яка не є власне автопілотом.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: David von Diemar / Unsplash
Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) почала розслідування програмного забезпечення автопілоту Tesla після низки зіткнень із припаркованими автомобілями, повідомляє The Verge.
У фокусі розслідування – технології, які використовує програма для допомоги в керуванні машиною. Воно поширюється на моделі Y, X, S, та 3, випущені у 2014-2021 роках.
За даними відомства, з 2018 року трапилося 11 зіткнень автомобілів Tesla на автопілоті й автомобілів екстрених служб, припаркованих на місцях надзвичайних подій. Внаслідок таких ДТП 17 осіб було травмовано та одна людина загинула. У 2019 році в Індіані Tesla Model 3 врізалася в пожежну машину, загинув пасажир Тесли.
Більшість із цих інцидентів ставалися у темну пору доби та за наявності на дорозі таких сигнальних об’єктів, як світловідбивна розмітка, дорожні конуси, ліхтарі тощо.
У NHTSA підкреслюють, що наразі на ринку не існує автомобілів, які могли б їхати автономно без участі людини.
Функція автопілоту Tesla – це допоміжна система, обладнана сенсорами та камерами, покликана знижувати навантаження на водія, і яка допомагає центрувати автомобіль посередині смуги руху, дотримуватися певної швидкості тощо.
Натомість ця система не є власне автопілотом. Якщо повністю автономний транспортний засіб позначити рівнем п’ять, то автопілот Tesla відповідає рівню два.
Ілона Маска критикували як за саму оманливу назву «автопілот», так і за агресивне просування цієї функції. Хоч на сайті Tesla і вказано, що ввімкнений автопілот аж ніяк не означає, що машина є самокерованою, маркетингова стратегія компанії нерідко вводить водіїв в оману, особливо на тлі уявлення про Маска як про людину, яка займається технологіями майбутнього, навіть коли ті відверто застарілі.
Так, торік український відеоблогер їхав на задньому сидінні Tesla та намагався переконати поліцейських, які його зупинили за перевищення швидкості, в тому, що автомобілем керував не він, а автопілот.
Ще у 2018 році видання Wired писало про проблему розпізнавання автопілотом статичних об’єктів. Ця проблема прямо визнається у мануалах Tesla і Volvo.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті