Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23273 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: RAU

Власники торговельних центрів Dream Town — двох будівель, які простягаються вздовж Оболонського проспекту між станціями «Оболонь» та «Героїв Дніпра» — провели ребрендинг. Нову айдентику розробляла креативна агенція Banda, повідомляє RAU.

Відтепер Dream Town називається просто Dream, а будівлі, які раніше розрізняли за номерами 1 і 2 перейменували на Dream Yellow та Dream Berry. Відповідно, фасад першої будівлі перефарбували у жовтий колір, а другої – у фіолетовий.

На фейсбук-сторінці ТРЦ опублікували відео, на якому один із власників Гарік Корогодський проштрикує мачете літери на даху комплексу. Від оновленої назви утворили слоган «ЗаDreamбись».

Кадр із відео. Деякі ЗМІ звертають увагу на те, що Dream Berry — це назва популярного сорту марихуани

Повідомляють, що у центрах покращили навігацію, змонтували нове вуличне освітлення та оновили паркінг.

Корогодський анонсував оновлення ще три роки тому. У проєкт планувалося вкласти 12 мільйонів доларів і передбачалося, що ребрендинг підвищить відвідуваність на 40%.

Принципова зміна стосувалася запровадження зонування. Орендарів згрупували за напрямками: наприклад, спортивні магазини розміщувалися поряд, формувалася зона гаджетів, зона одягу, товарів для дому тощо. Таким чином відвідувачу ТРЦ, який шукає товари певної групи, не потрібно витрачати час на пересування від одного магазину до іншого.

З атріумів вирішили прибрати невеликі кафе. Натомість звільнений простір віддали під зони відпочинку.

Кадр із відео

У 2020 році у першому ТРЦ, який зараз називається Dream Yellow, відкрили магазин H&M площею понад 3000 квадратних метрів. Це наразі найбільший в Україні магазин шведського рітейлера. Під нього переробляли зонування центру, він зайняв весь простір від вхідної групи до атріуму.

Такожна третьому поверсі закрили аквапарк, звільнивши простір під спортивний хаб площею понад 22 тисячі метрів.

Нагадаємо, парковку на вулицях біля ТРЦ Dream зробили платною: 25 гривень на годину.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button