Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба КМДА

Міський голова Віталій Кличко підписав зміни до розпорядження КМДА від 2004 року про будівництво метро на Троєщину.

У новій редакції йдеться про п’ять етапів будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену:

  1. ділянка від станції «Глибочицька» до «Райдужна». Перша ділянка включатиме шість станцій: «Глибочицька» (з пересадкою на «Лук’янівську»); «Подільська» (з пересадкою на «Тараса Шевченка»); «Суднобудівна»; «Труханів острів»; «Затока Десенка»; «Райдужна»;
  2. ділянка від станції «Райдужна» до вулиці Братиславської з електродепо;
  3. ділянка від станції «Глибочицька» до Солом’янської площі;
  4. ділянка від станції «Райдужна» в бік Троєщини;
  5. ділянка від Солом’янської площі в бік Кільцевої дороги.

З цього приводу пресслужба КМДА оголосила про початок підготовки до будівництва четвертої гілки метро, яка поєднає Кільцеву дорогу з Троєщиною. Йдеться про будівництво Подільсько-Воскресенського мосту, нижнім ярусом якого проходитимуть колії метро. Далі на лівому березі метро планують пустити під землею.

У КМДА заявляють, що під час спорудження мосту вже практично побудовано в основних конструкціях станції «Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка». Зараз будують два тунелі для майбутньої станції мілкого залягання «Райдужна».

Це, власне, не новина, адже, наприклад, у березні заступник міністра фінансів Олександр Кава зазначав, що у конструкції моста вже фактично побудовано три згадані станції метро («Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка»). За його прогнозом, першу ділянку можна запустити до 2024 року.

Транспортні експерти, однак, наголошують, що ділянка до станції «Райдужна» не надто покращить транспортне сполучення: лінія не дотягуватиметься власне до Троєщини. Жителів мікрорайону слід буде підвозити до метро автобусами та маршрутками.

Раніше Світовий банк пропонував допомогти з проєктуванням і будівництвом лінії швидкісного трамвая чи метробуса до Троєщини, але КМДА обрала метро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button