Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: пресслужба КМДА

Міський голова Віталій Кличко підписав зміни до розпорядження КМДА від 2004 року про будівництво метро на Троєщину.

У новій редакції йдеться про п’ять етапів будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену:

  1. ділянка від станції «Глибочицька» до «Райдужна». Перша ділянка включатиме шість станцій: «Глибочицька» (з пересадкою на «Лук’янівську»); «Подільська» (з пересадкою на «Тараса Шевченка»); «Суднобудівна»; «Труханів острів»; «Затока Десенка»; «Райдужна»;
  2. ділянка від станції «Райдужна» до вулиці Братиславської з електродепо;
  3. ділянка від станції «Глибочицька» до Солом’янської площі;
  4. ділянка від станції «Райдужна» в бік Троєщини;
  5. ділянка від Солом’янської площі в бік Кільцевої дороги.

З цього приводу пресслужба КМДА оголосила про початок підготовки до будівництва четвертої гілки метро, яка поєднає Кільцеву дорогу з Троєщиною. Йдеться про будівництво Подільсько-Воскресенського мосту, нижнім ярусом якого проходитимуть колії метро. Далі на лівому березі метро планують пустити під землею.

У КМДА заявляють, що під час спорудження мосту вже практично побудовано в основних конструкціях станції «Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка». Зараз будують два тунелі для майбутньої станції мілкого залягання «Райдужна».

Це, власне, не новина, адже, наприклад, у березні заступник міністра фінансів Олександр Кава зазначав, що у конструкції моста вже фактично побудовано три згадані станції метро («Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка»). За його прогнозом, першу ділянку можна запустити до 2024 року.

Транспортні експерти, однак, наголошують, що ділянка до станції «Райдужна» не надто покращить транспортне сполучення: лінія не дотягуватиметься власне до Троєщини. Жителів мікрорайону слід буде підвозити до метро автобусами та маршрутками.

Раніше Світовий банк пропонував допомогти з проєктуванням і будівництвом лінії швидкісного трамвая чи метробуса до Троєщини, але КМДА обрала метро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button