Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

КМДА перезатвердила проєкт Подільського мосту через Дніпро в Києві. У відповідному розпорядженні вказано нову кошторисну вартість будівництва — 19,9 мільярда гривень.

Також вказано, що станом на липень цього року на Подільський міст вже витрачено 9,8 мільярда гривень. А у 2016 році вартість мосту становила 11,2 мільярда.

У новому проєкті зазначається, що арковий міст проходитиме через озеро Райдуга (Радунка). Проти цього виступали жителі Русанівських садів і Райдужного масиву.

Озеро Радунка (Райдуга) на мапі Wikimedia

Експерт з питань містобудування Георгій Могильний звертає увагу на те, що після протестів Київрада наприкінці 2017 року затвердила ДПТ, за яким дороги мали вести в обхід озера, а не поперек. «Тобто проєкт розробили і тепер ще й затвердили всупереч затвердженій містобудівній документації», — вважає він.

Могильний також зауважу, що вартість четвертої черги будівництва мосту, що включає міст через Гавань, за п’ять років зросла з 469 мільйонів до 4,1 мільярда гривень. Станом на липень цього року на цю чергу встигли витратити понад 2,1 мільярда.

Споруджувати Подільський міст почали у 1993 році. Будівництво неодноразово зупинялося і продовжувалося. У 2017 році проєкт мосту став об’єктом дослідження німецьких фахівців як приклад невдалого будівництва.

Роботи пожвавилися у 2018 році, а перед місцевими виборами-2020 Віталій Кличко заявляв, що автосполучення на мосту відкриють до кінця року. Пізніше міський голова нарікав, що терміни будівництва зривають мешканці Русанівських садів, які блокують рух будівельної техніки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button