Скоригований проект метро на Троєщину передбачатиме вбиральні та велопаркінги
Наразі йдеться про першу ділянку, як закінчуватиметься на станції «Райдужна».
Наразі йдеться про першу ділянку, як закінчуватиметься на станції «Райдужна».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київський метрополітен оголосив відкриті конкурсні торги на коригування проєктної документації на будівництво першої дільниці метро на Троєщину — від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна». Переможець розробить оновлений проєкт протягом семи місяців, повідомляє пресслужба КМДА.
За словами заступника голови КМДА Олександра Густєлєва, в оновленому проєкті поряд зі станціями метро буде передбачено велосипедні паркінги на щонайменше 50 місць.
У межах одного з вестибюлів станцій або поряд зі станціями на поверхні буде запроєктовано громадські вбиральні.
Станції обіцяють зробити повністю інклюзивними, з інформаційно-навігаційною системою, зручною для пасажирів з порушеннями зору, з ескалаторами та вантажопасажирськими ліфтами.
Також на платформах станцій з’являться табло зворотного відліку часу. Зараз на деяких станціях їхню роль виконують рекламні екрани.
Як зазначив заступник голови КМДА, провізна спроможність станцій розрахована на 40,8 тисячі пасажирів за годину.
Перша ділянка метро на Троєщину завдовжки майже 11 кілометрів включатиме шість станцій і два пересадкові вузли: «Глибочицька»/«Лук’янівська» та «Подільська»/«Тараса Шевченка». Загалом нову гілку будуватимуть у п’ять етапів. Після станцій на лівому березі лінію продовжуватимуть у бік Солом’янської площі та Кільцевої дороги.
Транспортні експерти, однак, наголошують, що перша ділянка до станції «Райдужна» не надто покращить транспортне сполучення: лінія не дотягуватиметься власне до Троєщини. Жителів мікрорайону слід буде підвозити до метро автобусами та маршрутками.
Зазначимо, що проєктування Подільсько-Вигурівської лінії почалося ще у 1980-ті роки. Уперше вона з’явилася на схемі ліній метрополітену в довіднику 1982 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті