Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24967 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото – Київпастранс

Зважаючи на велику вількість захворювань, Віталій Кличко попросив державну комісію з надзвичайних ситуацій запровадити в Києві червону зону. Також з першого листопада міська влада вводить ряд обмежень: заклади харчування, готелі, спортзали та фітнес-центри можна буде відвідати лише містянам з сертифікатом вакцинації або негативним ПЛР-тестом. Діти і підлітки зможуть відвідати ТРЦ тільки з батьками, які щеплені або мають негативний тест. Школярі перейдуть на дистанційне навчання, а садочки працюватимуть за умови повної вакцинації персоналу. Раніше міська влада вже заявила, що обмеження восени 2021 року ніяк не вплинуть на життя вакцинованих киян.

Спочатку міська влада вирішила взагалі не запроваджувати обмеження для руху транспорту, як вона це робила в попередні рази (про це йдеться в протоколі засідання Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 22 жовтня 2021 року). Проте сьогодні рішення змінили. На брифінгу міський голова заявив, що в траспорт пускатимуть лише за сертифікатом вакцинації або негативним ПЛР-тестом. «Перевіряти ці документи будуть не на вході в транспорт. А вибірково – спеціальні групи правоохоронців», – зазначив Віталій Кличко.

Нагадаємо, що влітку в КМДА обіцяли пускати лише працівників критичної інфраструктури за спецперепустками. Саме в такому форматі працював громадський транспорт Києва під час двох локдаунів: з 17 березня до 25 травня 2020 року та з 5 квітня до 1 травня 2021 року. Чимало киян скаржилися на брак перепусток, а дехто їх перепродавав або підробляв. Під час першого локдауну також взагалі не працювало метро, яке є основною транспортною артерією міста. Коли під час другого карантину кияни нарікали, що пацієнти не зможуть дістатися лікарень без перепусток, у Київраді порадили їм скористатися промокодом Uber.

У багатьох європейських країнах під час локдауну громадський транспорт продовжував свою роботу, щоб забезпечувати базові потреби містян. Водночас попит на нього різко падав через інші обмеження.

Відмова в доступі до громадського транспорту має негативний вплив на подальший розвиток транспортної системи та міської мобільності. Так, у квітні 2021 року за тиждень транспортного локдауну Київ втратив три мільйони доларів. Але тоді міський голова Віталій Кличко наголошував, що транспортні обмеження – «це єдиний шлях, який забезпечить розірвання ланцюга передачі інфекції».

Обмежують саме ті види транспорту, якими користуються найменш захищені соціальні групи. Це можна назвати «карантином для бідних». Такий підхід також стимулює більше використання автомобілів, що згубно для і без того поганої транспортної ситуації в місті.

Читайте також: «Карантин для бідних»: як заборона громадського транспорту впливає на жителів міста

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button