Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Beth Macdonald / Unsplash

Зниження користування одноразовими пластиковими пакетами у Великій Британії пояснюється прагненням людей зекономити, а не піклуванням про довкілля. Про це свідчить велике дослідження бізнес-школи Ноттінгемського університету, повідомляє The Guardian.

Аналіз майже 1,3 мільйона транзакцій показав, що пластикові пакети переважно купує молодь, частіше чоловічої статі, тобто люди, які менш схильні рахувати копійки. Пік попиту на кульочки припадає на святковий період.

Попри те, що, зокрема, в Англії закон зобов’язує магазини розповсюджувати пакети за ціною не менш як 10 пенсів за штуку (3,6 гривні за курсом), є чимало людей, які продовжують брати ці пакети. Дослідники зацікавилися мотивацією цих людей і опитали понад 10 тисяч споживачів. Анкетні дані зіставили з даними щодо транзакцій під час закупів.

Відповіді свідчать, що погляди респондентів на екологічні загрози, зокрема на зміни клімату, мають незначний вплив на їхню споживчу поведінку.

«Ми очікували, що люди, які рідко купляють пакети, принаймні частково мотивовані бажанням заощадити. Однак чого ми не очікували — того, що екологічні міркування взагалі ніяк не впливають на споживання», — зазначає аналітик Гевін Сміт.

Він припускає, що в подальших інформаційних кампаніях слід виробляти різні меседжі, відповідно до того, кому вони адресовані.

За офіційними даними, до того, як пластикові пакети зробили платними, одне британське домогосподарство в середньому використовувало близько 140 пакетиків на рік, а станом на травень цього року цей показник впав до чотирьох штук.

Нагадаємо, з 10 грудня пластикові пакети в українських магазинах і закладах харчування перестали бути безкоштовними, а з першого лютого пакети коштуватимуть щонайменше 2-3 гривні.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button