Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 281 днів. За цей час ми опублікували 23525 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

Влада Нью-Йорка обговорює питання запровадження плати за в’їзд до центру міста, передає Reuters. Податок на затори передбачає, що водії платитимуть 23 долари в години пік, нічний тариф складатиме п’ять доларів.

Очікується, що завдяки податку кількість машин на Манхеттені, який вважається найбільш завантаженим районом США, скоротиться на 15–20%. При цьому навантаження на громадський транспорт зросте лише на 1–2%. Податок принесе 15 млрд доларів, які планують виділити на розвиток громадського транспорту, пише The Guardian.

Читайте також: Навіщо платний в’їзд у центр Лондона і чи працюватиме це у Києві?

Також введення податку дозволить скоротити трафік, зменшити затори, скоротити час у дорозі для автомобілістів, а також підвищити економічну продуктивність та знизити споживання палива.

Приблизно 7,7 млн людей відвідують центральний діловий район Манхеттена щодня, з них – 1,85 млн в’їжджають на автомобілі. Трафік уповільнив швидкість по центру до 11,4 км/год у 2019 році. Це коштує середньостатистичному водієві Нью-Йорка 102 години втраченого часу щороку.

Пропонується низка сценаріїв стягнення плати за проїзд у години пік. Наприклад, в одному з них транспортні засоби, такі як таксі та транзитні автобуси, будуть повністю звільнені від плати.

Плату за в’їзд на Манхеттен введуть не раніше кінця 2023 року. Законодавчі збори штату Нью-Йорк затвердили концептуальний план цієї реформи ще в 2019 році.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button