Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23568 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

Ініціатива «Пасажири Києва» стверджує, що КП Київпастранс відмовляється покращувати трамвайні перевезення на лівому березі міста.

На прохання відновити роботу трамвайних маршрутів №№ 8, 22, 28, 29, 33 з проїздом через вулицю Гната Хоткевича у КП відповіли, що відновлення маршрутів не дає можливості забезпечити безпеку руху. Водночас активісти стверджують, що це не відповідає дійсності.

В «Пасажирах Києва» стверджують, що одноколійна ділянка влаштована на час ремонту повністю відповідає вимогам п.6.1.1 ДБН В.2.3-18:2007 має довжину 500 метрів та обладнана автоматичною сигналізацією, що попереджає заїзд на одноколійну ділянку більше ніж одного поїзда.

Ділянка довжиною 500 метрів дозволяє пропускати 18 пар поїздів на годину, що відповідає сумарній парності маршрутів № 8к, 22к, 28д, 29к, 33а.

Зараз на ділянці працює виключно маршрут № 28д з піковою парністю три пари на годину, що в рази нижче ніж на подібній ділянці маршруту трамвая №1 під час реконструкції трамвайної лінії на бульварі Кольцова, де пікова парність складала 13 пар на годину.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button