Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Eugene Chystiakov / Unsplash

Цього року КМДА планує облаштувати у столиці 2284 нових паркомісця. Про це йдеться у відповіді Дептрансу на запит киянина Павла Постоєнка, повідомляє об’єднання Пасажири Києва.

Нові паркомісця організують за допомогою «кишень» — тобто не за рахунок проїзної частини, а зменшуючи ширину тротуарів, газонів, перспективних велодоріжок.

Фрагмент відповіді Дептрансу

Дептранс посилається на необхідність реалізації Програми розвитку паркувального простору міста Києва на 2023 рік. Цей документ, стверджують Пасажири Києва, ховають від громадськості.

«Чиновники КМДА, які не користуються громадським транспортом, ліквідовують смуги для такого транспорту і водночас стимулюють розвиток автомобілекористування, що є абсолютно протилежним до європейських практик сталої мобільності», — коментують в ініціативі.

Читайте також: Золотоворітська, Лесі Українки, Небесної сотні: здається, Київ демонтує нові прогресивні схеми руху транспорту. Чи це справді так?

У 2021 році Київ, за даними TomTom, піднявся на третє місце у світі за тривалістю затримок автомобільного руху на дорогах.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button