Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23649 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Serhiy Ristenko

Київ вже може відновлювати роботу всіх тролейбусів у вихідні дні. Адже суттєве зменшення споживання дозволяє без порушення графіків для населення випускати на лінію більше електротранспорту, вважають у спільноті «Пасажири Києва».

Внаслідок дефіциту електроенергії з грудня минулого року у місті не працюють тролейбуси і значно обмежено рух трамваїв. Таке рішення прийняла міська влада, надавши перевагу у використанні електроенергії для населення.

Активісти звернули увагу, що з початку лютого можливості споживання електроенергії столицею поступово збільшуються. Водночас суттєве зменшення споживання у вихідні дозволяє без порушення графіків для населення випускати на лінію більше електротранспорту.

За даними Yasno, ліміти споживання у суботу, четвертого лютого, становили 1 110 МВт, неділю, п’ятого лютого – 1 233 МВт.

Отже, якщо на маршрути вивести 130 тролейбусів (замість такої ж кількості тимчасових автобусів на тролейбусних маршрутах) та 13 трамваїв (які працюють зараз), то споживання складатиме менше 1% від існуючих лімітів – близько 7 МВт.

«Пасажири Києва» наводять переваги такого рішення:

  • зменшення навантаження на автопарки та понаднормової роботи водіїв автобусів. Це дасть можливість додати 20-30 випусків у пікові години на найбільш завантажені маршрути, для чого є резервні автобуси, але не вистачає водіїв;
  • випуск саме тролейбусів не створює незручностей для пасажирів, бо тролейбусні маршрути і їх автобуси-дублери ідентичні на відміну від ситуації з трамваєм, де часті зміни автобус/трамвай будуть заплутувати пасажирів;
  • часткове завантаження тролейбусних депо та водіїв, які зараз в простої;
  • обкатка тролейбусної мережі;
  • робота електротранспорту не у піки споживання не матиме впливу на вихід відключень електроенергії для населення за межі графіків.

Водночас у випадку масованого обстрілу енергооб’єктів, на маршрути потрібно буде знову повернути автобуси у повному обсязі.

Кияни скаржаться, що містом не ходять трамваї та тролейбуси, а автобусів не вистачає. Жителі міста зареєстрували петиції з вимогою відновити рух електричного транспорту. Після цього в столиці відновили два маршрути швидкісного трамваю.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button