У Дніпрі та Одесі відновлює роботу електротранспорт. А що в Києві?
Третій день поспіль в столиці відсутній дефіцит потужності, але міська влада досі не випускає електротраснпорт на маршрути.
Третій день поспіль в столиці відсутній дефіцит потужності, але міська влада досі не випускає електротраснпорт на маршрути.
Третій день поспіль в енергосистемі відсутній дефіцит потужності та не встановлюються ліміти споживання, повідомляє «Укренерго». Завдяки цьому міста мають можливість відновити роботу електричного громадського транспорту.
Так, у Дніпрі 14 лютого електротранспорт відновлює роботу в штатному режимі та без обмежень. В Одесі вчора, 13 лютого, трамваї та тролейбуси вийшли на маршрути.
Наприкінці грудня у Києві через дефіцит електроенергії ухвалили рішення щодо припинення роботи наземного електротранспорту – трамваїв та тролейбусів. На всіх маршрутах наземного електротранспорту курсують автобуси. Кияни скаржаться, що їх не вистачає, та створюють відповідні петиції до влади. Досі у столиці повноцінний рух електротранспорту не відновили.
13 січня у Києві відновили рух трамвайних маршрутів Борщагівської лінії швидкісного трамвая №1 та №3. 31 січня відновили рух трамваї №5 на Лівому березі. 13 лютого – тролейбусний маршрут №31, що курсує від вулиці Милославської до станції метро «Лук’янівська».
У групі «Управа КПТ» писали, що 17 лютого офіційно у Києві будуть проводити заміри електроспоживання. У цей день «Київпастранс» планує практично повністю відновити рух електротранспорту.
Сьомого лютого об’єднання «Пасажири Києва» підрахувало, що столиця може відновити роботу всіх тролейбусів у вихідні дні. За даними на 2019 рік, середня потужність електроживлення усіх тролейбусів і трамваїв у Києві, які водночас були на лінії – 535 одиниць, – 30 МВт. В обсязі споживання столиці це близько 2-3%, коментує співзасновник «Пасажирів Києва» Олександр Гречко.
«Вже третій день поспіль відсутній дефіцит електроспоживання, немає сильних морозів. У випадку відсутності обстрілів та аварійних ситуацій – настав час запускати наземний електротраснпорт», – каже Гречко, додавши, що у помірному режимі електротранспорт зараз може їздити без проблем.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті