У Дніпрі та Одесі відновлює роботу електротранспорт. А що в Києві?
Третій день поспіль в столиці відсутній дефіцит потужності, але міська влада досі не випускає електротраснпорт на маршрути.
Третій день поспіль в столиці відсутній дефіцит потужності, але міська влада досі не випускає електротраснпорт на маршрути.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Третій день поспіль в енергосистемі відсутній дефіцит потужності та не встановлюються ліміти споживання, повідомляє «Укренерго». Завдяки цьому міста мають можливість відновити роботу електричного громадського транспорту.
Так, у Дніпрі 14 лютого електротранспорт відновлює роботу в штатному режимі та без обмежень. В Одесі вчора, 13 лютого, трамваї та тролейбуси вийшли на маршрути.
Наприкінці грудня у Києві через дефіцит електроенергії ухвалили рішення щодо припинення роботи наземного електротранспорту – трамваїв та тролейбусів. На всіх маршрутах наземного електротранспорту курсують автобуси. Кияни скаржаться, що їх не вистачає, та створюють відповідні петиції до влади. Досі у столиці повноцінний рух електротранспорту не відновили.
13 січня у Києві відновили рух трамвайних маршрутів Борщагівської лінії швидкісного трамвая №1 та №3. 31 січня відновили рух трамваї №5 на Лівому березі. 13 лютого – тролейбусний маршрут №31, що курсує від вулиці Милославської до станції метро «Лук’янівська».
У групі «Управа КПТ» писали, що 17 лютого офіційно у Києві будуть проводити заміри електроспоживання. У цей день «Київпастранс» планує практично повністю відновити рух електротранспорту.
Сьомого лютого об’єднання «Пасажири Києва» підрахувало, що столиця може відновити роботу всіх тролейбусів у вихідні дні. За даними на 2019 рік, середня потужність електроживлення усіх тролейбусів і трамваїв у Києві, які водночас були на лінії – 535 одиниць, – 30 МВт. В обсязі споживання столиці це близько 2-3%, коментує співзасновник «Пасажирів Києва» Олександр Гречко.
«Вже третій день поспіль відсутній дефіцит електроспоживання, немає сильних морозів. У випадку відсутності обстрілів та аварійних ситуацій – настав час запускати наземний електротраснпорт», – каже Гречко, додавши, що у помірному режимі електротранспорт зараз може їздити без проблем.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті