Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві тривають роботи зі зведення пішохідного мосту та облаштування острова Оболонський, повідомив днями мер Віталій Кличко. За його словами, вже цього року киянам та гостям столиці «презентують ще одну перлину зеленого і гарного Києва».

До рекреаційної зони входять парк «Наталка», набережна та острів Оболонський, куди вестиме новий міст. Недалеко від парку побудують підземно-наземний паркінг. Кличко обіцяє, що територію облаштують зі збереженням флори і фауни, висадять нові дерева та кущі, зокрема, декоративні яблуні, рожеві акації, бузок.

Метрополія Великого Парижа стала меценатом добудови пішохідного мосту – на будівельні роботи французи виділили 19,5 млн гривень. Водночас, згідно з завершеними тендерами, за бюджетні кошти збудували технічний міст на іншому боці острова за 25 млн гривень, а на облаштування парку на дикому острові витратять ще понад 170 млн гривень.

Міст почали зводити у 2020 році за меценатські кошти, але з початком великої війни будівництво стало на паузу. Над парком та мостом працює архітектор Андрій Миргородський, який робив проєкт скляного моста та вже давно виграє тендери на проєктування об’єктів вздовж Дніпра.

Не всі кияни поділяють захват Кличка. Інженер Дмитро Магакон зауважує, що в столиці є багато важливіших незавершених проєктів, які потребують фінансування.

«Транспорт ходить ідеально за розкладом, він в чудовому стані і його не потрібно довго чекати. З крану тут тече кришталево чиста вода, яку можна сміливо пити без очищення. Дороги в прекрасному стані, особливо на Подолі, і особливо трамвайні колії. Жоден існуючий міст чи шляхопровід не потребує ремонту. Всі інженерні мережі замінені на нові, і не відбувається тепловтрат. Тротуари всюди в місті без жодної тріщінки, і адаптовані для пересування людей з інвалідністю. Сміття в місті теж немає, воно сортирується та йде на переробку. Всюди в Києві є велодоріжки, завдяки чому смертність на дорогах нульова», – пише Макагон.

У коментарях до його допису згадують про недобудований Подільський міст, метро на Троєщину та Виноградар, невідремонтовані укриття, проблемний громадський транспорт тощо. Місцеві мешканці, крім того, схвильовані тим, що паркінг може будуватися під новий житловий комплекс.

«Наше місто настільки ідеальне, що меру немає на що витрачати залучені кошти, то ж доводиться шукати нові виклики. От він і вирішив збудувати міст на незайманий до цього острів, та замостити його плиткою», – глузує Макагон.

Користувачі соцмереж нагадують, що мерка Парижа Анн Ідальго реалізовує стійкі, екологічні та зелені проєкти, підтримує концепцію 15-хвилинного міста. А, водночас, гроші від метрополії Парижа використовують у Києві на забудову зеленої зони, де вирубали десятки дерев.

Активіст Павло Постоєнко пожартував про видалення грошей саме на добудову мосту.

Архітектурна кураторка парку «Наталка» Богдана Бещасна обурена будівництвом паркінгу на зеленій зоні. За її словами, паркінг облаштують на гідротехнічній споруді – дамбі. Довжина паркувального майданчика на 750 паркомісць має бути приблизно 1100 метрів при ширині дамби в 17 метрів. «А оскільки довжина цієї ділянки дамби вдвічі менша, майданчик буде заходити на територію зеленої зони, на якій згідно норм будувати і розміщувати стоянку заборонено», – стверджує архітекторка.

«А ще, для розуміння, паркінг – це неприбуткова історія для міста, тому має бути інвестор, який побудує паркінг на дамбі з бомбосховищем, на території, яка підтоплюється. Таке собі бомбосховище-басейн», – пише Бещасна.

Народна депутатка від Оболоні Мар’яна Безугла повідомляла, що готує звернення до правоохоронних органів відносно ініціативи мера Віталія Кличка. Вона назвала це будівництво «відмиванням коштів». Хмарочос звернувся до депутатки за коментарем.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button