Голова Дептрансу КМДА закликав підняти тарифи на громадський транспорт Києва
Кандибор повідомив, що транспорт столиці на 300% дотаційний.
Кандибор повідомив, що транспорт столиці на 300% дотаційний.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Києву слід підняти тарифи на проїзд у громадському транспорті, заявив в ефірі КИЇВ24 директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.
«Де ще ми маємо такий дешевий проїзд, як у Києві, — 6,50 гривні? Можливо, нам, депутатському корпусу і всій громадськості, час задуматися над тим, щоб піднімати цей проїзд?» — сказав він.
Зазначимо, що в Києві існує унікальна тарифна система, коли разовий квиток купувати значно вигідніше, ніж проїзний. Вартість проїзного відносно доходів — одна з найвищих у Європі. У нормальних умовах муніципалітети заохочують пасажирів купувати саме абонементи, що забезпечує систему транспорту стабільнішими та прогнозованішими доходами і стимулює містян регулярно користуватися ГТ.
Читайте також: Як відрізняється громадський транспорт в Києві, Варшаві і Празі: ціна та якість
«Як нам розвивати громадський транспорт, якщо він збитковий? Він на 300% дотаційний. Щоб ми розвивали громадський транспорт, треба піднімати тарифи. Тоді зовсім інший транспорт буде. Хоча і так, попри все, ми намагаємося все зробити для киян і гостей», — міркує Кандибор.
Додамо, що в жодній європейській столиці громадський транспорт не є прибутковим. Доходи від продажів квитків покривають лише частину операційних витрат. Розвиток же транспортної системи — закупівля рухомого складу, будівництво ліній, оптимізація маршрутів тощо — відбувається завдяки коштам із інших джерел.
У нещодавньому дослідженні природоохоронна організація Грінпіс закликала міста Європи знижувати тарифи на громадський транспорт.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті