Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Києву слід підняти тарифи на проїзд у громадському транспорті, заявив в ефірі КИЇВ24 директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.

«Де ще ми маємо такий дешевий проїзд, як у Києві, — 6,50 гривні? Можливо, нам, депутатському корпусу і всій громадськості, час задуматися над тим, щоб піднімати цей проїзд?» — сказав він.

Зазначимо, що в Києві існує унікальна тарифна система, коли разовий квиток купувати значно вигідніше, ніж проїзний. Вартість проїзного відносно доходів — одна з найвищих у Європі. У нормальних умовах муніципалітети заохочують пасажирів купувати саме абонементи, що забезпечує систему транспорту стабільнішими та прогнозованішими доходами і стимулює містян регулярно користуватися ГТ.

Читайте також: Як відрізняється громадський транспорт в Києві, Варшаві і Празі: ціна та якість

«Як нам розвивати громадський транспорт, якщо він збитковий? Він на 300% дотаційний. Щоб ми розвивали громадський транспорт, треба піднімати тарифи. Тоді зовсім інший транспорт буде. Хоча і так, попри все, ми намагаємося все зробити для киян і гостей», — міркує Кандибор.

Додамо, що в жодній європейській столиці громадський транспорт не є прибутковим. Доходи від продажів квитків покривають лише частину операційних витрат. Розвиток же транспортної системи — закупівля рухомого складу, будівництво ліній, оптимізація маршрутів тощо — відбувається завдяки коштам із інших джерел.

У нещодавньому дослідженні природоохоронна організація Грінпіс закликала міста Європи знижувати тарифи на громадський транспорт.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button