Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Jan Markup, Český rozhlas

Чеське місто Пльзень цього літа передасть Харкову ще дев’ять старих високопідлогових трамвайних вагонів Tatra T3, повідомляє Чеське радіо.

Торік Пльзень подарував Харкову сім автобусів і два тролейбуси.

Ці трамваї, вироблені в 1982–1987 роках, вже не можна використовувати ані в Чехії, ані в інших містах Євросоюзу. Громадський транспорт у Пльзені замінили на низькопідлоговий. 

«Нові трамваї ми купуємо з фондів Європейського союзу, і тому маємо встановлені умови, що ми можемо зробити зі старими вагонами. Їх уже не можна більше використати ніде в ЄС, і ми самі не можемо їх далі використовувати. Але з’явилася можливість подарувати їх до України, конкретно до Харкова», — пояснює керівник міського транспортного підприємства Мірослав Махань.

Водночас чеське місто може причіпляти старі трамвайні вагони другими у складі — перший вагон обов’язково мусить мати принаймні частково низьку підлогу. Повністю високопідлогових трамваїв Пльзень планує позбутися до 2025 року, — можливо, теж подарувавши Україні.

Трамвайний парк Харкова значно постраждав під час російських обстрілів навесні 2022 року. Міськрада тоді заявляла, що «трамваїв у Харкові більше немає».

Одночасно міська влада й сама демонтує трамвайні колії. Мер Ігор Терехов заявив, що «успішне місто» потребує автомобільних магістралей. Транспортні експерти нарікають, що Харків знищує трамвайну систему.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button