Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Мінвідновлення

Урядова комісія оглянула два київські мости — Патона та Метро, зафіксувавши найкритичніші пошкодження, повідомляє Мінвідновлення.

Кабмін вирішив провести перевірки ключових мостів України, від яких залежить забезпечення військовими та гуманітарними вантажами. Особливу увагу приділятимуть позакласним об’єктам з великою інтенсивністю руху та важливими з точки зору логістики і мобільності населення. Перший етап почали зі столиці.

На мостах Патона та Метро виявили:

  • суцільну корозію балок та головних елементів прогонів,
  • поздовжні тріщини у поверхнях опор з утворенням сталактитних відкладень всередині,
  • руйнування бетону,
  • наскрізну корозію балок у місцях з’єднання з поперечними вузлами.

Наприкінці серпня Служба відновлення у Київській області оголосить тендер на проєктування реставраційних робіт мосту Патона.

Читайте також: Можливість раз на 70 років: 4 пропозиції, як покращити проєкт реконструкції мосту Патона

Термін експлуатації цього мосту закінчився у 2018 році. Кожного року мав відбуватися огляд об’єкту, але три роки не було жодного обстеження, нарікать у міністерстві.

Цьогоріч замовником реставрації призначили Службу відновлення Київської області, але балансоутримувачем лишається КМДА.

У міністерстві також закидають, що єдиний міст, який київська влада добудувала за останні роки, — Дарницький. Шостого липня відкрили рух двома новозбудованими з’їздами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button