Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Мінвідновлення

Урядова комісія оглянула два київські мости — Патона та Метро, зафіксувавши найкритичніші пошкодження, повідомляє Мінвідновлення.

Кабмін вирішив провести перевірки ключових мостів України, від яких залежить забезпечення військовими та гуманітарними вантажами. Особливу увагу приділятимуть позакласним об’єктам з великою інтенсивністю руху та важливими з точки зору логістики і мобільності населення. Перший етап почали зі столиці.

На мостах Патона та Метро виявили:

  • суцільну корозію балок та головних елементів прогонів,
  • поздовжні тріщини у поверхнях опор з утворенням сталактитних відкладень всередині,
  • руйнування бетону,
  • наскрізну корозію балок у місцях з’єднання з поперечними вузлами.

Наприкінці серпня Служба відновлення у Київській області оголосить тендер на проєктування реставраційних робіт мосту Патона.

Читайте також: Можливість раз на 70 років: 4 пропозиції, як покращити проєкт реконструкції мосту Патона

Термін експлуатації цього мосту закінчився у 2018 році. Кожного року мав відбуватися огляд об’єкту, але три роки не було жодного обстеження, нарікать у міністерстві.

Цьогоріч замовником реставрації призначили Службу відновлення Київської області, але балансоутримувачем лишається КМДА.

У міністерстві також закидають, що єдиний міст, який київська влада добудувала за останні роки, — Дарницький. Шостого липня відкрили рух двома новозбудованими з’їздами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button