Велодоріжки, наземні переходи та відповідь на критику: директор Дептрансу каже, що виступає за зручне місто для людей
Руслан Кандибор заявив, що зручне для пішоходів місто передбачає дороге паркування у центрі, перехоплювальні паркінги на в'їзді до Києва та повністю пішохідні центральні вулиці.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос». Підтримати | Хто ми такі?
Директор Департаменту транспортної інфраструктур Руслан Кандибор “повністю підтримує” ідею, щоб місто стало зручнішим для людей. В інтерв’ю LIGA.Life він заявив, що для цього потрібне дороге паркування у центрі, перехоплювальні паркінги на в’їзді до Києва та повністю пішохідні центральні вулиці.
Учасники Київського форуму міської мобільності 2023 просять мера Віталія Кличка звільнити Кандибора за некомпетентність. В інтерв’ю директор департаменту заявив, що критикувати його може лише той, “хто нічого у своєму житті не побудував”. Також він додав, що готовий до конструктивних розмов зі спільнотою. “Однак ніхто з активістів ніколи до мене не підійшов — за час війни я нікого з них не бачив і не чув”, — заявив Кандибор.
Кандибор прокоментував ліквідацію сектора розвитку велоінфраструктури. За його словами, через війну працівники були на простої, і тоді виникла ідея забезпечити їх роботою у Центрі організації дорожнього руху, щоб скоординувати все в одному місці.
У квітні цього року Кандибор підготував відповідне розпорядження про дублювання наземними близько 250 переходів. Основною перепоною в реалізації переходу на “Університеті” з 2020 року було погодження з поліцією Києва. Їхня позиція — перехід буде перешкодою руху транспорту. Нещодавно, за словами Кандибора, він спілкувався з начальником поліції, який заявив, що може погодити цей перехід, але чекає остаточного рішення від Департаменту патрульної поліції. Досі відповіді немає. На реалізацію проєкту потрібно 1,8 млн гривен.
Громадський транспорт
Зараз у міста Києва є 340 тролейбусів і 200 з них виходять на лінію щодня. Планується закупити ще 114 автобусів з двигунами внутрішнього згоряння та 100 нових тролейбусів з автономним ходом за кошти Міжнародний банк реконструкції та розвитку. Перші постачання очікують восени.
За даними організації “Пасажири Києва”, місто у 2023 році виділило 6,5 млрд грн на ремонт доріг та будівництво розвʼязок і тільки 850 млн грн — на громадський транспорт. За словами директора департаменту, 850 млн, — це тільки на капітальні видатки. А ще 5 млрд пішло на дотації в 2023 році — це компенсація проїзду, електроенергія, поточні видатки, ремонт транспорту, пальне, зарплата водіїв.
Світовий банк готовий був видати майже 40 млн доларів кредиту на продовження швидкісного трамваю від Старовокзальної до Палацу. За словами Кандибора, влада столиці має офіційну відповідь від Світового банку, яку отримали у березні. Причина відмови через вторгнення Росії, а гроші перенаправили на відновлення пошкодженого автомобільного та залізничного сполучення та зміцнення логістичних ланцюгів на захід, які зʼєднуються з ЄС та Молдовою.
Ремонт коштує близько 12 млн грн і комунальники закуповують лише пісок з цементом. А роботи виконують працівники ШЕУ, які отримують зарплатню в межах експлуатаційного утримання.
Київ — місто для людей
За словами Кандбора, щоб місто стало зручнішим для людей, Києву потрібні три речі: дороге паркування у центрі, перехоплювальні паркінги на в’їзді до Києва та повністю пішохідні центральні вулиці.
Він вважає що це все буде можливо, коли у місті приберуть транзит з центру Києва, побудувавши обʼїзні дороги. Зараз з 28 тисяч автомобілів, які проїжджають через один міст у Києві, 12 тисяч — транзитних.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті