У приватних маршрутках Чернівців планують встановити валідатори. Скільки на це потрібно часу?
У вересні міськрада планує провести конкурс на визначення оператора програмного забезпечення для валідаторів.
У вересні міськрада планує провести конкурс на визначення оператора програмного забезпечення для валідаторів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У Чернівцях до кінця цього року в маршрутках можуть з’явитися валідатори. Про це заявив заступник міського голови Ігор Крохмаль, пише Molbuk.
У вересні міська рада планує провести конкурс на визначення оператора програмного забезпечення для валідаторів. У жовтні визначать переможця. Перевізники повинні самостійно купувати валідатори. Вони не можуть відмовитися це робити, бо так зазначено у договорі.
«Чотири приватні перевізники з 17 вже висловили свою зацікавленість у встановленні валідаторів. Це перевізники “Багіра”, “Чернівці2004”, “Диліжанс”, ПП Гнатюк. Вони запевняли, що готові максимально швидко встановити валідатори і впроваджувати електронний квиток. Думаю, що до кінця року у приватних маршрутках вже з’являться валідатори. Звісно, ми не завершимо цей процес цього року, бо, за підрахунками, потрібно встановити щонайменше 300 валідаторів», – розповів Крохмаль.
На його думку, приватні перевізники відмовляться від готівки впродовж двох років.
З першого серпня у комунальному транспорті Чернівців запроваджують повністю безготівковий проїзд.
Впровадження безготівкової оплати дає можливість зібрати актуальні та достовірні дані, аналіз яких дозволяє будувати ефективні маршрути, визначати їхню завантаженість, диференціювати вартість квитків (наприклад, підвищуючи її в години пік і знижуючи в решту часу, що дозволить оптимізувати пасажиропотік).
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті