«Буквально за рік» маршрутки замінять на великі автобуси, обіцяють у Київраді
«Врешті-решт знайдеться той, хто буде готовий виконувати всі умови договору», — сподівається секретар Київради.
«Врешті-решт знайдеться той, хто буде готовий виконувати всі умови договору», — сподівається секретар Київради.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24968 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Приватні перевізники Києва, за умовами нових договорів, муситимуть замінити мікроавтобуси на автобуси великої місткості, які не відрізнятимуться від звичайних комунальних.
Про це в ефірі телеканалу Київ заявив заступник міського голови — секретар Київради Володимир Бондаренко.
Він вважає, що в більшості європейських міст маршрутні таксі — це великогабаритні автобуси. Зауважимо, що в більшості європейських міст немає маршрутних таксі. Наприклад, столиця Болгарії Софія почала розривати договори з приватними перевізниками понад десять років тому й зараз маршруток у місті практично немає.
«Будемо сподіватися, що буквально за рік буде повністю переведено рухомий склад приватних перевізників на такі великогабаритні автобуси», — заявив Бондаренко.
Також посадовець запевняє, що за новими вимогами конкурсів на маршрути, київські приватні перевізники мусять купити та встановити власним коштом валідатори. Бондаренко запевняє, що якщо маршрутки не матимуть валідатори для безготівкової оплати, договори з перевізником розриватимуть.
«Врешті-решт знайдеться той, хто буде готовий виконувати всі умови договору і щодо автобусів, і щодо обладнання безконтактної системи оплати проїзду», — сподівається секретар Київради.
Днями директор Дептрансу Руслан Кандибор в ефірі того ж телеканалу заявив, що під час війни приватні перевізники не можуть розвиватися. За його словами, Київ може замінити маршрутки на комунальний транспорт лише після підняття вартості проїзду — зараз, на думку чиновника, квиток має коштувати 30 гривень.
Ця заява змусила пресслужбу Дептрансу випустити роз’яснення: мовляв, до перемоги тарифи не підніматимуть — лише після закінчення війни, «виключно за умов швидкого повоєнного розвитку міста».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті