Дептранс оцінив ремонт мосту Метро у пів мільярда євро і стверджує, що подібні до нього – вже знесли
Конструкція мосту Метро, заявляють у Дептрансі, була експериментальною, зараз єдиний такий лишився в Києві.
Конструкція мосту Метро, заявляють у Дептрансі, була експериментальною, зараз єдиний такий лишився в Києві.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Перебудувати київський міст Метро коштує щонайменше 500 мільйонів євро, заявляють у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА з посиланням на оцінки європейських фахівців.
У липні урядова комісія розпочала перевірку стану ключових мостів. Суттєві пошкодження виявили на столичних мостах Патона та Метро. Загалом в Україні 24% перевірених мостів перебувають у критичному стані.
У Дептрансі нарікають на «маніпулятивні заяви» з боку посадовців і нагадують, що два роки тому міст Патона передали уряду в проєкт «Велике будівництво».
Читайте також: КМДА заспокоює: до падіння моста Метро ще чотири роки
Що ж до аварійного мосту Метро, то, як наголошують у КМДА, його будували у радянські часи як експериментальний.
«Таких мостів було всього кілька в СРСР. І на сьогодні (подібний) залишився тільки в Києві. Інші такі мости розібрали», — заявляють у Дептрансі.
До війни міст Метро планували відремонтувати: проєкт розробляли з залученням експертів ЄБРР. Співпраця зупинилася через російське вторгнення, але за оновлення мосту обіцяють знову взятися наступного року. Запевняють, що спершу слід запустити рух недобудованим Подільським мостом, щоб розвантажити міст Метро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті