Дептранс наполягає, що берлінські двоповерхові автобуси не помістяться на вулицях Києва
Габарити автобусів дозволяють запустити їх лише на трасу поза містом, стверджують у Київпастрансі.
Габарити автобусів дозволяють запустити їх лише на трасу поза містом, стверджують у Київпастрансі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Подаровані Берліном двоповерхові автобуси залишатимуться стояти в автопарку, їх не планують запускати на маршрути. Про це йдеться у відповіді Департаменту транспорту КМДА на запит підписника групи «Пасажири Києва».
Берлін передав Києву чотири вживані двоповерхові автобуси наприкінці минулого року. Однак київські транспортники нарікали на їхні нестандартні габарити.
Депутатці Ксенії Семеновій в Київпастрансі також сказали, що для міських вулиць ці автобуси не підійдуть.
«Габарити автобусів такі, що їх можна тільки на трасу. Теоритично область могла би у КПТ замовляти послуги перевезення на них. Але поки немає цієї взаємодії», — пише вона.
Водночас підписники «Пасажирів Києва» і Семенової нарахували декілька автобусних маршрутів, де можна пустити двоповерхові автобуси: 43, 91, 56, 57, 37, 115, 51, 101, 21, 72.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті