На дорогах Дніпра тестують «берлінські подушки». Для чого це потрібно?
При переїзді звичних лежачих поліцейських створюється вібрація та шум, зокрема, коли йдеться про вантажний транспорт. А при переїзді берлінської подушки – ні.
При переїзді звичних лежачих поліцейських створюється вібрація та шум, зокрема, коли йдеться про вантажний транспорт. А при переїзді берлінської подушки – ні.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На вул. Володимира Вернадського в Дніпрі встановили спеціальну конструкцію, яка називається «берлінські подушки». Про це повідомив Департамент транспорту та інфраструктури Дніпра.
Раніше таку «подушку» вже встановили на вул. Дмитра Скоробогатова, де вона себе гарно зарекомендувала як засіб зменшення швидкості перед пішохідним переходом, зазначає начальник виробничого відділу КП «Транспортна інфраструктура міста» ДМР Михайло Солярчин.
«При переїзді звичних лежачих поліцейських створюється вібрація та шум, зокрема, коли йдеться про вантажний транспорт. А при переїзді берлінської подушки – ні, завдяки ширині її колії — вона проходить між колесами автобусів, великих машин», – додає Солярчин.
У 1970-их у Німеччині експериментували з різними видами «лежачих поліцейських», запозичуючи досвід нідерландських колег. У 1980-их засоби сповільнення руху пласкої трапецієвидної форми почали тестувати в Берліні в зонах з обмеженням у 30 км/год, завдяки чому вони і отримали свою назву.
На відміну від класичних «лежачих поліцейських», «берлінські подушки» викладають не по всій ширині дорожнього покриття, а з проміжками між ними. Відстань між цими проміжками створена таким чином, щоб авто заїжджало на підвищення тільки однією стороною. А транспорт із ширшою колісною базою, наприклад, громадський транспорт або екстрені служби, може пропускати ці «подушки» між колесами, не наїжджаючи на них.
«Берлінська подушка» більш мʼяко діє на підвіску авто, завдяки чому не така відчутна під час наїзду на неї.
Такі «подушки» вже встановлені у деяких містах України – Львові, Вінниці, Івано-Франківську, Одесі та інших. Їх також планують встановити в Києві.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті