Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Рослини між трамвайними коліями у Бухаресті

У столиці планують озеленювати трамвайні колії й зупинки, створювати дощові садки та продовжувати експерименти з міськими луками. Про це в інтерв’ю Вечірньому Києву повідомив директор Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату КМДА Олександр Возний.

«Домовляємося з Департаментом транспорту про озеленення трамвайних колій, озеленення зупинок громадського транспорту та встановлення парклетів. Це такі спеціальні конструкції, виконані в основному з дерева, які створюють додатковий затишок у місті. Вони можуть містити лавки, столи, звісно, озеленення», — розповів посадовець.

Парклети збираються встановлювати в місцях небажаного паркування автомобілів.

Дощові садки

Також наступного року в Києві створять дощові садки. Це заглиблені клумби, які вбирають надмір води під час злив за допомогою спеціальної дренажної системи. Спершу як експеримент зроблять десять таких садків. Наслідуватимуть досвід Норвегії, Бельгії, Данії.

Вертикальне озеленення

Серед інших екологічних проєктів Возний згадує вертикальне озеленення — за два роки в Києві висадили понад тисячу саджанців винограду Вічі у різних районах. «Живі стіни» мають охолоджуючий ефект улітку, а також поглинають дощову воду, розвантажуючи зливову каналізацію.

Посадовець закликав киян самим висаджувати виноград Вічі під стінами: «паростки не дорогі, в садових центрах коштують від 80 гривень». Лоза легко чіпляється за стіни, тому не вимагає особливої опори і не руйнує поверхні. Щороку приростає на один-три метри.

Рослини між трамвайними коліями у Бухаресті

Ділянки без скошування

Цьогоріч випробовували ділянки без скошування, на яких не косили траву протягом усього вегетативного періоду. Таких ділянок було 30 — переважно на транспортних розв’язках і розподільних смугах, уздовж доріг. За словами директора Департаменту, експеримент пройшов вдало, таку практику продовжуватимуть.

Луки

Цьогоріч 25 ділянок засіяли лучними травами та квітами: посухостійкими, степовими рослинами. За словами Возного основний результат побачать вже на наступний рік. Однак уже задоволені луками в Солом’янському ландшафтному парку, Святошинському, Голосіївському районах.

Водночас є ділянки, на яких, як виявилося, потріюно відкоригувати склад ґрунту. За рекомендацією ландшафтних спеціалістів, використовували пісок. Однак комунальники вважають, що трави та квіти краще виросли на звичайному ґрунті, для них не потрібне його штучне збіднення.

Коментарі:

    KGB :

    Це ще бабка вилами по воді писала.
    А якщо щось і буде- то витратять 100 тисяч грн,а спиздять не менше півмільйона.

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button