Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 195 днів. За цей час ми опублікували 25547 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Завоювати ринок алкогольних напоїв — завдання непросте та конкурентне. У світі сьогодні існують сотні, як не тисячі виробників, які пропонують широкий асортимент алкогольних продуктів, від відомих брендів до місцевих пивоварень та виноробень. Разом з тим алкогольні напої рекламують на різних майданчиках. І хоча щодо подібного контенту діють суворі обмеження, творці реклами знають, як заохотити купити горілку певного бренду. Вони створюють особливі образи, долучитися до яких захоче і потенційний клієнт. У цьому тексті ми дослідимо маркетингові секрети продажу алкогольних напоїв, які допоможуть вам створити успішну стратегію та підкорити цей ринок.

Алкоголь — це щось особливе та унікальне

В рекламних роликах та на графічних матеріалах дозволено показувати процес виробництва алкоголю. В них виробники акцентують на унікальності процесу виготовлення, використанні найкращих інгредієнтів та ексклюзивності формул. Це доповнюється особливо вишуканим дизайном пляшок горілки та етикеток із золотистими написами. 

Так звичайний алкогольний напій прирівнюється до речей, які доступні тільки обраним, найбагатшим людям цього світу. І це така розкіш — придбати та собі частинку цієї розкоші у магазині Турбо з доставкою від 15 хвилин прямо додому.

Спонсорство топових подій

Виробники алкоголю часто виступають спонсорами спортивних змагань, вечірок, музичних фестивалів, ярмарків. І хоча відкрито вони не рекламують горілку, проте використовують її товарний знак у промоматеріалах. Так створюється позитивний образ та підвищується лояльність споживачів до товару. І поступово горілка починає асоціюватися з веселощами та яскравими подіями у житті.

Лімітовані серії

Люди прагнуть купувати щось унікальне, ексклюзивне, з обмежених партій. Тому виробники часто співпрацюють з відомими людьми, щоб випускати невеликі за об’ємом серії горілки. Часто у неї неповторна рецептура і ще якісь особливості. І споживач поспішає купити чергову пляшку в Києві: нехай постоїть в домашньому барі до особливої події.

Стратегія мінімалізму

Смак горілки не виділяється переливами ароматів та відтінками букета. Тому рекламодавці роблять акцент на класичності, витонченості та м’якості. Це позитивно діє на цінителів простоти та зрозумілих смаків. Вони бажають придбати чисту горілку. Цьому ж сприяє і розливання напою в мінімалістичні пляшки із чистого прозорого скла.

Інтернаціональний образ із місцевим колоритом

Рекламодавці працюють над створенням образу горілки, яку вживають в усіх країнах світу. При цьому наголошують: у їхньому продукті використовуються місцеві інгредієнти, унікальні старовинні рецепти та традиційні способи виготовлення. Таке поєднання розвиває гордість за свою країну, адже у ній виготовляють найкращі напої, які цінують по всьому світу. То чому ж не придавати й собі частинку цієї гордості?

Інноваційний підхід

Здавалося б, що може бути інноваційного у традиційному напої, який варять уже сотні років. Та виробники у рекламних матеріалах наголошують, що вони використовують нанотехнології фільтрації, сировину. вирощену за принципами екологічності, нову рецептуру. І споживач вірить, що сьогодні така горілка дійсно краща, ніж виготовлена 10-20 років тому. При цьому вміст спирту у воді залишається сталим, як і способи його отримання із рослинної сировини.

Отак із маленьких нюансів і створюється глобальний образ будь-якого бренду горілки: елітарний напій з мінімалістичним вишуканим дизайном пляшки, що відображає його смак, виготовлений на найновішому обладнанні з використанням штучного інтелекту. Такий алкоголь вибирають тільки круті активні люди, які вміють гарно та цікаво відпочивати у дружній компанії.

В інтернет-супермаркеті Turbo також можна придбати різні бренди української горілки. Доставка замовлення займає від 15 хвилин, а товари видаються тільки повнолітнім після пред’явлення ними документів, що підтверджують їхній вік. Це чудова нагода не бігти в магазин посеред вечірки, а дочекатися, поки він сам приїде до покупців.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button