Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26399 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/unsereOEBB

Австрійська залізнична компанія ÖBB незабаром запускає нові нічні поїзди Nightjet виробництва Siemens. Перші вийдуть на маршрути Відень-Гамбург і Відень-Іннсбрук вже у листопаді.

Потяг складається з семи вагонів: два люкси, три купейних, один багатофункціональний з місцями для сидіння, купе для пасажирів із інвалідністю та місцями для велосипедів, а також один вагон із місцями для сидіння.

Одномісні купе нагадують японські капсульні готелі. Відділення зачиняється за допомогою ключа — NFC-картки.

Висота між матрасом і стелею становить 94 сантиметри, а ширина ліжок — 57 сантиметрів.

Ззовні розміщено по дві багажні полички для одягу та ручної поклажі, вони так само закриваються карткою.

Більш стандартні чотиримісні купе вглядають так:

Ось так виглядають купе та вбиральні для людей з інвалідністю. Таке купе розраховане на двох людей на колісних кріслах та на двох супроводжуючих.

Вагони з місцями для сидіння:

Місця для зберігання велосипедів і габаритного багажу:

Потяг розвиває швидкість до 230 км/год. 

Останнім часом залізничні компанії намагаються відновити нічні поїзди, оскільки вони шкодять довкіллю в рази менше. Однак квитки на такі поїзди, — особливо якщо пасажир обирає ліжко і не бажає провести ніч сидячи, — лишаються доволі дорогими.

Так, сидяче місце у найтджеті Відень-Гамбург може коштувати приблизно 50-90 євро, ліжко в чотиримісному купе — 120-150 євро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button