Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23545 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: ÖBB / Kerschner

Австрійські федеральні залізниці презентували спальні вагони «нового покоління», покликані відроджувати нічні поїзди.

Фото: ÖBB / Kerschner

Дизайн вагонів Nightjet розробляли разом із корпорацією Siemens. В оновлення інвестували понад 700 мільйонів євро.

Фото: ÖBB / Kerschner

Новий потяг Nightjet складатиметься з семи вагонів: два з місцями для сидіння та п’ять спальних. Є місця для зберігання велосипедів і багажний відсік. Загалом поїзд вміщатиме 254 пасажира.

Є купе на два спальних місця з окремим туалетом, чотиримісні, а також купе на одну людину. Залежно від типу, довжина ліжка складає від 189 до 192 сантиметрів.

Фото: ÖBB / Kerschner

Водночас пасажири у коментарях скаржаться на завузькі коридори, якими складно пересуватися з габаритними валізами, не кажучи вже про зручність людей на візках. Хоча перевізник запевняє, що вагони облаштовано для маломобільних людей.

Поїзди з новими вагонами вийдуть на маршрут до Італії наприкінці літа 2023 року. 

У ХХ столітті нічні поїзди були стандартом залізничних перевезень у Європі, але через бум лоукост-авіакомпаній стали зникати. Європейці стали долати великі відстані літаками, а для коротких маршрутів використовувати швидкісні поїзди. Тож довгі нічні поїздки стали неконкурентними.

Однак останніми роками залізничні компанії намагаються відновити нічні поїзди, оскільки вони шкодять довкіллю в рази менше.

Фото: ÖBB / Kerschner

«Нічні потяги відновлюються по всій Європі, оскільки вони є кліматичною альтернативою короткомагістральним рейсам. Завдяки сучасному новому потягу ÖBB Nightjet подорожі до таких міст, як Рим, Венеція чи Мілан, тепер ще простіші та комфортніші», — цитує Bahnblogstelle міністерку захисту клімату Австрії Леонор Гевесслер.

Читайте також: Австрійська газета популяризує подорожі залізницею до України

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button