Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/unsereOEBB

Австрійська залізнична компанія ÖBB незабаром запускає нові нічні поїзди Nightjet виробництва Siemens. Перші вийдуть на маршрути Відень-Гамбург і Відень-Іннсбрук вже у листопаді.

Потяг складається з семи вагонів: два люкси, три купейних, один багатофункціональний з місцями для сидіння, купе для пасажирів із інвалідністю та місцями для велосипедів, а також один вагон із місцями для сидіння.

Одномісні купе нагадують японські капсульні готелі. Відділення зачиняється за допомогою ключа — NFC-картки.

Висота між матрасом і стелею становить 94 сантиметри, а ширина ліжок — 57 сантиметрів.

Ззовні розміщено по дві багажні полички для одягу та ручної поклажі, вони так само закриваються карткою.

Більш стандартні чотиримісні купе вглядають так:

Ось так виглядають купе та вбиральні для людей з інвалідністю. Таке купе розраховане на двох людей на колісних кріслах та на двох супроводжуючих.

Вагони з місцями для сидіння:

Місця для зберігання велосипедів і габаритного багажу:

Потяг розвиває швидкість до 230 км/год. 

Останнім часом залізничні компанії намагаються відновити нічні поїзди, оскільки вони шкодять довкіллю в рази менше. Однак квитки на такі поїзди, — особливо якщо пасажир обирає ліжко і не бажає провести ніч сидячи, — лишаються доволі дорогими.

Так, сидяче місце у найтджеті Відень-Гамбург може коштувати приблизно 50-90 євро, ліжко в чотиримісному купе — 120-150 євро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button