Австрійська залізниця запускає нічні поїзди з капсульними купе (фото)
Одномісні купе нагадують японські капсульні готелі.
Одномісні купе нагадують японські капсульні готелі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Австрійська залізнична компанія ÖBB незабаром запускає нові нічні поїзди Nightjet виробництва Siemens. Перші вийдуть на маршрути Відень-Гамбург і Відень-Іннсбрук вже у листопаді.
Потяг складається з семи вагонів: два люкси, три купейних, один багатофункціональний з місцями для сидіння, купе для пасажирів із інвалідністю та місцями для велосипедів, а також один вагон із місцями для сидіння.
Одномісні купе нагадують японські капсульні готелі. Відділення зачиняється за допомогою ключа — NFC-картки.
Висота між матрасом і стелею становить 94 сантиметри, а ширина ліжок — 57 сантиметрів.
Ззовні розміщено по дві багажні полички для одягу та ручної поклажі, вони так само закриваються карткою.
Більш стандартні чотиримісні купе вглядають так:
Ось так виглядають купе та вбиральні для людей з інвалідністю. Таке купе розраховане на двох людей на колісних кріслах та на двох супроводжуючих.
Вагони з місцями для сидіння:
Місця для зберігання велосипедів і габаритного багажу:
Потяг розвиває швидкість до 230 км/год.
Останнім часом залізничні компанії намагаються відновити нічні поїзди, оскільки вони шкодять довкіллю в рази менше. Однак квитки на такі поїзди, — особливо якщо пасажир обирає ліжко і не бажає провести ніч сидячи, — лишаються доволі дорогими.
Так, сидяче місце у найтджеті Відень-Гамбург може коштувати приблизно 50-90 євро, ліжко в чотиримісному купе — 120-150 євро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті