Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23576 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: gortransport.kharkov.ua

Учора відбулось чергове засідання у справі про демонтаж трамвайних колій на вулиці Весніна у Харкові. У міськраді нарешті надали відповідь, хто ухвалив рішення про демонтаж – це зробило КП «Міськелектротранссервіс».

На минулих засіданнях міська рада заявляла, що не знає, хто ухвалив рішення про демонтаж колії – тоді посилались на те, що ще не всі департаменти надали відповідь на запит міськради. 25 жовтня від «Міськелектротранссервісу» надійшла відповідь, що це вони здійснили демонтаж, розповідає у коментарі Суспільному Андрій Коломієць – захисник позивачів.

«Це підконтрольне Харківській міськраді комунальне підприємство. Вони мали б знати, хто здійснив демонтаж. Ми думаємо, що у міськраді насправді знали, що вводять суд в оману», – прокоментував Коломієць.

Представниця міськради Ілона Гевел вважає, що комунальне підприємство видало наказ про демонтаж відповідно до своїх повноважень, які визначені статутом. Вона додала, що рейки довелося демонтувати через російські обстріли.

Адвокат попросив долучити КП «Міськелектротранссервіс» як співвідповідача, але суд відхилив клопотання. Суд оголосив перерву до 21 листопада і доручив позивачам письмово пояснити, чому вони хочуть залучити департамент інфраструктури як співвідповідача, а «Міськелектротранссервіс» як третю особу.

На початку 2021 року міський голова Харкова Ігор Терехов оголосив про плани розширити вулицю Весніна з демонтажем частини трамвайної колії. Тоді харківʼяни створили петицію проти цього рішення. У вересні того ж року Харківська міськрада уклала перший договір щодо розширення вулиці.

Трамвайна колія постраждала від російських обстрілів на початку повномасштабного вторгнення, а у травні 2022 року міська влада розпочала повний її демонтаж.

Нагадаємо, у Харкові демонтують підʼїзд відомого будинку у Північній Салтівці.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button