Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба КМДА

В Києві відкрили рух Подільським мостом — поки лише для автобусу №111, це маршрут від метро «Площа Українських Героїв» до «Лівобережної». У його салоні сьогодні сфотографувався міський голова Віталій Кличко.

Фото: Управа КПТ

Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Будівництво неодноразово зупинялося і продовжувалося. У 2017 році проєкт мосту став об’єктом дослідження німецьких фахівців як приклад невдалого будівництва. Кличко обіцяв добудувати міст ще під час передвиборчої кампанії 2014 року, й потім регулярно анонсував відкриття руху «до кінця року».

«Усім скептикам… скажу одне: шукайте тепер інші приводи для своїх маніпуляцій», — заявляє зараз мер.

До кінця наступного року він обіцяє відкрити проїзд на вулицю Оноре де Бальзака та відремонтувати вулицю Центральну Садову — на дачному мікрорайоні Русанівські Сади. А переможним фіналом довгобуду стане метро на Троєщину. Як відомо, за наступні два роки місто планує побудувати 10 метрів цієї гілки.

Зараз вулиця Центральна Садова перебуває у жахливому стані, як свідчать підписники каналу «Пасажири Києва». На деяких ділянках немає покриття, автобус в напівтемряві долає 40-метрову калюжу. Саме на цю вулицю виїжджатиме весь автомобільний транспорт.

Калюжа на Центральній Садовій. Фото: Олесь Олійник

У ГО «Пасажири Києва» звертають увагу, що міст запроєктовано недружнім до громадського транспорту і велосипедів. Так, автомобілям віддали понад 14 метрів ширини проїжджої частини у кожному напрямку — ніщо не завадить водіям їхати у п’ять рядів. При цьому немає ані відокремлених смуг для автобусів, ані велоінфраструктури. Пішоходам лишається по одному метру, якщо відняти відбійники та шумозахисні екрани. Вірогідно, цей метр їм доведеться ділити з велосипедистами.

Якби автомобільні смуги були адекватнішої ширини — до 3,25 метра, це дозволило б розширити тротуари та додати з обох боків велодоріжки.

Сполучення Подолу та Русанівки й Воскресенки — це лише перший етап будівництва. Передбачалося, що міст передусім допоможе полегшити сполучення з Троєщиною. Максим Шкіль із підрядної компанії «Автострада» припускає, що завершувати будівництво будуть після війни.

Офіційно проєкт називають «мостовим переходом», бо це великий комплекс споруд, який включає два мости через Гавань, міст через Дніпро, міст через Десенку, міст через озеро Райдужне, естакади на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха, а також чотири багаторівневі транспортні розв’язки.

За задумом, мостом пролягатиме Подільсько-Вигурівська лінія метро, причому три станції розташовуватимуться на самому мості: «Суднобудівна», «Труханів острів» та «Затока Десенка». Далі метро йтиме під землю.

Довгий час існували різні варіанти трасування мосту, кожен із яких зазнавав критики. Так, заїзди з Подолу ускладнять рух на і без того завантажених вулицях у цьому районі. Проти з’їздів на Русанівські Сади протестували місцеві мешканці.

Макет арково-підвісного мосту. Фото: Заварзін, CC BY-SA 4.0

Коментарі:

    KGB :

    Для киян цей міст що працює,що не працює- однаково.
    Знов Кличко і його банда відмили купу бабла,на цьому й закінчили.

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button