Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Київська міська прокуратура

3 січня експерти втретє оглянули стан тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська», повідомила працівниця Інституту судових експертиз Тетяна Арнаут в ефірі телемарафону.

Під час огляду експерти виявили тріщини в конструкції тунелю – комісія заміряла їх глибину та ширину. Наразі в тунелі вже змонтовані тимчасові конструкції, проте гарантій, що не будуть утворюватися нові тріщини, немає. У результаті всіх проведених заходів, ситуація не покращилась, а вода продовжує потрапляти у тунель, підсумувала Арнаут.

Під час проведення огляду експерти відібрали зразки ґрунту, води та наростів для проведення досліджень в лабораторних умовах – приблизний термін виконання експертизи складатиме два тижні.

Восьмого грудня 2023 року тунель між станціями метро «Деміївська» та «Либідська» перекрили через підтоплення – це спричинило транспортний колапс, а кияни почали створювати про це меми. 13 грудня між станціями «Деміївська» і «Теремки» запустили човниковий рух, через що інтервал руху збільшився до 13-17 хвилин, а згодом пересадку на наземний транспорт на станції «Либідська» зробили безкоштовною.

Інцидент привернув увагу правоохоронних органів: в офісах КП «Київський метрополітен» та «Метробуду» провели обшуки та відкрили кримінальне провадження. Згодом стало відомо про проблемну ділянку між станціями «Почайна» і «Тараса Шевченка», проте у київському метро пообіцяли не перекривати тунель під час ремонту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button