Вода продовжує потрапляти в тунель: експертка про стан тунелю на Либідській
Наразі в тунелі вже змонтовані тимчасові конструкції, проте гарантій, що не будуть утворюватися нові тріщини, немає.
Наразі в тунелі вже змонтовані тимчасові конструкції, проте гарантій, що не будуть утворюватися нові тріщини, немає.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
3 січня експерти втретє оглянули стан тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська», повідомила працівниця Інституту судових експертиз Тетяна Арнаут в ефірі телемарафону.
Під час огляду експерти виявили тріщини в конструкції тунелю – комісія заміряла їх глибину та ширину. Наразі в тунелі вже змонтовані тимчасові конструкції, проте гарантій, що не будуть утворюватися нові тріщини, немає. У результаті всіх проведених заходів, ситуація не покращилась, а вода продовжує потрапляти у тунель, підсумувала Арнаут.
Під час проведення огляду експерти відібрали зразки ґрунту, води та наростів для проведення досліджень в лабораторних умовах – приблизний термін виконання експертизи складатиме два тижні.
Восьмого грудня 2023 року тунель між станціями метро «Деміївська» та «Либідська» перекрили через підтоплення – це спричинило транспортний колапс, а кияни почали створювати про це меми. 13 грудня між станціями «Деміївська» і «Теремки» запустили човниковий рух, через що інтервал руху збільшився до 13-17 хвилин, а згодом пересадку на наземний транспорт на станції «Либідська» зробили безкоштовною.
Інцидент привернув увагу правоохоронних органів: в офісах КП «Київський метрополітен» та «Метробуду» провели обшуки та відкрили кримінальне провадження. Згодом стало відомо про проблемну ділянку між станціями «Почайна» і «Тараса Шевченка», проте у київському метро пообіцяли не перекривати тунель під час ремонту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті