Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На новозбудованому Дегтярівському шляхопроводі не облаштували платформи на зупинках трамваю, бо не було місця. Про це повідомляє Управа КПТ з посиланням на відповідь Київавтодору.

Так, у підприємстві пояснюють, що для трамвайного майданчика має бути щонайменше два метри, але далі починається проїзна частина вулиці Дегтярівської.

Зазначимо, що під час перебудови шляхопроводу було розширено автомобільну частину.

Зараз трамвайні зупинки зроблено в один рівень із землею. Фото: Націонал-Урбанізм/Telegram

Крім того, Київавтодор наголошує, що трамвайні вагони всі різні: є як старі з кількома сходинками, так і низькопідлогові. Тому розробники проєкту не змогли «прийняти єдине правильне рішення».

Натомість обіцяють розглянути можливість облаштування облаштування платформ на всій лінії трамваю, коли буде капітальний ремонт («найближчим часом»).

Шляхопровід на перетині вулиць Дегтярівської, Теліги та Довженка, збудований 1963 року, був аварійним. Місто вирішило розібрати міст та будувати на його місці новий приблизно за мільярд гривень. Наприкінці вересня під час монтажу обвалилися сім балок.

Однак наприкінці грудня 2023 року шляхопровід таки відкрили. На трамвайній лінії оновили рейки, збудувавши відокремлене полотно з посилених монолітних плит.

Коментарі:

    KGB :

    Як казав колись Тарапунька Штепселю :”Где бы не работать,лишь бы не работать” Слова давні,але актуальні і по цей час.
    Завжди відмазку знайдуть,лиш би лохів- українців наїбати.

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button