Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На новозбудованому Дегтярівському шляхопроводі не облаштували платформи на зупинках трамваю, бо не було місця. Про це повідомляє Управа КПТ з посиланням на відповідь Київавтодору.

Так, у підприємстві пояснюють, що для трамвайного майданчика має бути щонайменше два метри, але далі починається проїзна частина вулиці Дегтярівської.

Зазначимо, що під час перебудови шляхопроводу було розширено автомобільну частину.

Зараз трамвайні зупинки зроблено в один рівень із землею. Фото: Націонал-Урбанізм/Telegram

Крім того, Київавтодор наголошує, що трамвайні вагони всі різні: є як старі з кількома сходинками, так і низькопідлогові. Тому розробники проєкту не змогли «прийняти єдине правильне рішення».

Натомість обіцяють розглянути можливість облаштування облаштування платформ на всій лінії трамваю, коли буде капітальний ремонт («найближчим часом»).

Шляхопровід на перетині вулиць Дегтярівської, Теліги та Довженка, збудований 1963 року, був аварійним. Місто вирішило розібрати міст та будувати на його місці новий приблизно за мільярд гривень. Наприкінці вересня під час монтажу обвалилися сім балок.

Однак наприкінці грудня 2023 року шляхопровід таки відкрили. На трамвайній лінії оновили рейки, збудувавши відокремлене полотно з посилених монолітних плит.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

    KGB :

    Як казав колись Тарапунька Штепселю :”Где бы не работать,лишь бы не работать” Слова давні,але актуальні і по цей час.
    Завжди відмазку знайдуть,лиш би лохів- українців наїбати.

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button