«Не було місця»: Київавтодор пояснив, чому на новому Дегтярівському мосту немає трамвайних платформ
Крім того, Київавтодор наголошує, що трамвайні вагони всі різні.
Крім того, Київавтодор наголошує, що трамвайні вагони всі різні.
На новозбудованому Дегтярівському шляхопроводі не облаштували платформи на зупинках трамваю, бо не було місця. Про це повідомляє Управа КПТ з посиланням на відповідь Київавтодору.
Так, у підприємстві пояснюють, що для трамвайного майданчика має бути щонайменше два метри, але далі починається проїзна частина вулиці Дегтярівської.
Зазначимо, що під час перебудови шляхопроводу було розширено автомобільну частину.
Крім того, Київавтодор наголошує, що трамвайні вагони всі різні: є як старі з кількома сходинками, так і низькопідлогові. Тому розробники проєкту не змогли «прийняти єдине правильне рішення».
Натомість обіцяють розглянути можливість облаштування облаштування платформ на всій лінії трамваю, коли буде капітальний ремонт («найближчим часом»).
Шляхопровід на перетині вулиць Дегтярівської, Теліги та Довженка, збудований 1963 року, був аварійним. Місто вирішило розібрати міст та будувати на його місці новий приблизно за мільярд гривень. Наприкінці вересня під час монтажу обвалилися сім балок.
Однак наприкінці грудня 2023 року шляхопровід таки відкрили. На трамвайній лінії оновили рейки, збудувавши відокремлене полотно з посилених монолітних плит.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
© Хмарочос | 2024
Як казав колись Тарапунька Штепселю :”Где бы не работать,лишь бы не работать” Слова давні,але актуальні і по цей час.
Завжди відмазку знайдуть,лиш би лохів- українців наїбати.