Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: t.me/kyivpassengers

Після нещодавнього ремонту на вулиці Григорія Сковороди на Подолі утворюються калюжі та зійшла розмітка. ГО «Пасажири Києва» розкритикувало результат робіт.

У вересні, коли почалися роботи, кияни звернули увагу, що дорожники знімають непошкоджену плитку з тротуарів, у той час як інші тротуари Подолу перебувають у вкрай поганому стані. У Київавтодорі пояснили, що хочуть натомість покласти безфаскову плитку.

Крім заміни покриття тротуарів і проїжджої частини, на ділянці облаштували понижені переходи, паркувальні кишені, встановили стовпчики, нанесли нову пластикову розмітку. 

Фото: t.me/kyivpassengers

Але з настанням холодів пішохідні переходи та паркувальні кишені стало затоплювати, — як зауважують «Пасажири Києва», через непродумані ухили.

Пластикова розмітка, нанесена наприкінці листопада, почала сходити з першими снігами. Хоча її перевагою перед фарбою якраз має бути довгий термін служби.

Фото: t.me/kyivpassengers

Частину стовпчиків не доставили, тому автомобілі продовжуть паркуватися на тротуарах, автобусних зупинках та на оновлених лунках дерев.

Ремонт 320-метрового відрізку вулиці Сковороди коштував 14,9 мільйона гривень. Генпідрядником була компанія «Ростдорстрой».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button