Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Alexandros Giannakakis / Unsplash

Четверта лінія метрополітену в Афінах, яка налічуватиме 15 станцій, дозволить скоротити автомобільний трафік на 53 тисячі автомобілів на день. У перспективі кількість станцій нової гілки збільшиться до 35, повідомляє Bloomberg CityLab.

Зараз у столиці Греції реконструюють сім міських площ, на яких заплановано збудувати виходи зі станцій «Акадімія», «Александрас», «Дікастрія» та «Кіпселі». Павільйони спроєктовано мінімалістичними, передбачається висадити нові дерева.

Візуалізація станції «Дікастрія» бюро Tense Architecture Network

Зараз афінське метро складається з трьох ліній і 66 станцій. Воно, зокрема, сполучає місто з аеропортом і Пірейським портом.

Фото: Chris Rosiak / Unsplash

Четверту гілку почали будувати у 2021 році і збираються завершити до 2030-го. Нова лінія, за розрахунками, провозитиме 340 тисяч пасажирів на день.

Вона проходитиме таким чином, щоб заповнити лакуни в мережі — наприклад, місце розташування університетів біля схилів гори Іметт.

Четверту лінію метро позначено жовтим кольором

Не всі містяни задоволені будівництвом метро, адже нові станції розмістять посеред наявних громадських просторів, де ростуть старі дерева — при тому, що в Афінах бракує зелені, а клімат украй спекотний. Люди також занепокоєні джентрифікацією.

У січні суд призупинив роботи біля парку Різарі до проведення додаткових досліджень щодо впливу будівництва метро на насадження. А жителі, що мешкають поблизу центральної площі Колонакі, обурені видаленням дорослих дерев.

Найсильніший опір плани муніципалітету отримали в анархістській Екзархії, де також заплановано відкрити станцію метро. Протести проти оновлення простору переростали у сутички з поліцією.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button