Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Nikola Markelov / Unsplash

Депутати пропонують запровадити альтернативний спосіб вимірювання швидкості автомобілів на дорозі — фіксувати не швидкість у певній точці, а середню швидкість на більшій відстані.

Така пропозиція міститься у зареєстрованому у Верховній Раді законопроекті №11029.

Пропонується визначати швидкість автомобіля за вимірюваннями на двох зонах контролю, — а потім ділити відстань на час.

Автори зауважують, що такий способ контролю існує в багатьох країнах Європи. Так, у Німеччині система Section Control фіксує номерні знаки автівки на початку і кінці певного відрізка, потім обчислює середню швидкість на даній ділянці. Камери встановлюють у кількох точках зазвичай на відстані від двох до п’яти кілометрів. Якщо отримана швидкість перевищує максимально допустиму, то водія штрафують.

У Польщі подібна система працює за допомогою двох надземних контрольних пунктів, оснащених камерами. Оскільки всі смуги, включаючи аварійну, контролюються, то зміна автомобілем смуги руху не має значення. Система здатна розрізняти легкові автівки, вантажівки та автомобілі з причепами, тому може враховувати різні максимальні швидкості.

Аналогічні системи використовуються в Австрії, Швейцарії, Італії, Нідерландах, Великій Британії.

Законопроєкт також пропонує посилити відповідальність за використання шин, що не відповідають сезону. Якщо документ ухвалять, штраф складатиме 1700 гривень, а за повторне порушення може зрости до 8 500 гривень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button