Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/BrahinskyyViktor

Тендери КП «Київський метрополітен» вигравали фірми з оточення вже колишнього керівника підземки Віктора Брагінського. Про це йдеться у другій частині розслідування Bihus info.

«Прошу журналістів Bihus info передати інформацію щодо фактів, оприлюднених в розслідуванні стосовно Віктора Брагінського, правоохоронним та антикорупційним органам. А до правоохоронців звертаюся щодо оперативного і відкритого для громадськості розслідування», — відреагував міський голова Віталій Кличко.

Після виходу першої частини, присвяченої активам родичів Брагінського, Кличко закликав того «не пручатися» й написати заяву про звільнення, що посадовець і зробив, чомусь назвавши це рішення «особистим».

Команда Bihus info вважає, що Брагінський швидко звільнився, бо знав, що йтимется у другій частині розслідування. Також переконані, що він не має відбутися лише звільнненням.

Так, журналісти виявили, що фірми, з якими Київський метрополітен укладав мільйонні контракти, належать бухгалтерці родини Брагінських, двоюрідній сестрі, колишньому бізнес-партнеру з його тещею-балериною тощо.

Зокрема, йдеться про фірму «Енергодарбудмеханізація» експартнера Кирила Кривця, яка отримувала 270 мільйонів гривень як субпідрядник на будівництво метро на Виноградар, а також підряд на 22 мільйони гривень на ремонт станції «Лівобережна».

Фірмою «Теплоенергоавтоматика» володіє Тетяна Белецька, колишня балерина та, як переконані журналісти, теща Кривця. Загалом компанія отримала віж метро майже 1,5 мільярда бюджетних коштів, зокрема, 2022 року їй виплатили близько 500 мільйонів гривень за капітальний ремонт тунелів червоної гілки.

Спецодяг для метро шила бухгалтерка ФОП Світлана Ільїна. Таким бізнесом займається з 1990-х років матір Брагінського. Одяг постачала й інша фірма, «99 Продакшн» того ж Кирила Кривця, якою певний час керувала двоюрідна сестра Брагінського Ганна Феніна.

За останні десять років, що Київський метрополітен очолював Віктор Брагінський, до системи не додалося жодної нової станції, навпаки, закрили частину синьої гілки через аварію на перегоні під Деміївською площею. Наприкінці минулого року Київ розірвав договір із підрядником на прокладання метро на Виноградар.

Звільняючись, Брагінський пообіцяв, що буде завершено всі важливі інфраструктурні проєкти метро, зокрема: відновлення тунелю на Деміївській та відновлення будівництва станцій на Виноградарі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button