Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

ГО Vision Zero опублікувала документ з рекомендаціями змін у державній політиці в сфері громадського транспорту. План реформ громадська організація презентували 12 квітня у Львові під час круглого столу на тему «Врятувати громадський транспорт: 10 кроків на рівні держави».

Під час обговорення учасники розглянули десять рекомендацій, які були складені організацією Vision Zero на основі аналізу проблем та потреб українських міст і транспортних комунальних підприємств.

Документ, який представила громадська організація, містить рекомендації змін у державній політиці для забезпечення належного функціонування громадського транспорту в умовах воєнного стану в Україні та як частини зеленого відновлення.

Наведені пропозиції стосуються чотирьох тем:

  • проблеми кадрів у секторі громадського транспорту;
  • вартості електрики, технічного і правового регулювання у цій сфері;
  • рухомого складу, переданого містам як гуманітарна допомога;
  • законодавчого регулювання пасажирських перевезень і технічного регулювання інфраструктури громадського транспорту.

У 2023 і 2024 роках Міністерство інфраструктури провело обговорення пропозицій органів місцевого самоврядування та комунальних підприємств-перевізників щодо належного функціонування електротранспорту.

Представники Vision Zero були учасниками цього процесу як незалежний аналітичний центр. Експерти організації дослідили пропозиції від 16 підрозділів і сформулювали рекомендації, викладені у новому документі.

Серед пропозицій Vision Zero є наступні:

  • навчання та робота водіїв тролейбусів і автобусів з 18 років;
  • залучення водіїв тролейбусів до керування автобусами і навпаки;
  • продовження робочого часу водіїв до завершення воєнного стану;
  • створення юридичних можливостей і стимулів для комунальних підприємств щодо генерування та продажу електричної енергії;
  • внесення змін до нормативно-правових актів, що дозволять використання отриманого як гуманітарна допомога рухомого складу на маршрутах з оплатою за проїзд;
  • звернення до Німеччини та Швейцарії за допомогою у розробці комплексної візії державної політики щодо законодавчого й технічного регулювання громадського транспорту.

Раніше «Хмарочос» розповідав як в Україні почали оновлювати норми будівництва автодоріг за концепцією, запропонованою Vision Zero.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button