Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

ГО Vision Zero опублікувала документ з рекомендаціями змін у державній політиці в сфері громадського транспорту. План реформ громадська організація презентували 12 квітня у Львові під час круглого столу на тему «Врятувати громадський транспорт: 10 кроків на рівні держави».

Під час обговорення учасники розглянули десять рекомендацій, які були складені організацією Vision Zero на основі аналізу проблем та потреб українських міст і транспортних комунальних підприємств.

Документ, який представила громадська організація, містить рекомендації змін у державній політиці для забезпечення належного функціонування громадського транспорту в умовах воєнного стану в Україні та як частини зеленого відновлення.

Наведені пропозиції стосуються чотирьох тем:

  • проблеми кадрів у секторі громадського транспорту;
  • вартості електрики, технічного і правового регулювання у цій сфері;
  • рухомого складу, переданого містам як гуманітарна допомога;
  • законодавчого регулювання пасажирських перевезень і технічного регулювання інфраструктури громадського транспорту.

У 2023 і 2024 роках Міністерство інфраструктури провело обговорення пропозицій органів місцевого самоврядування та комунальних підприємств-перевізників щодо належного функціонування електротранспорту.

Представники Vision Zero були учасниками цього процесу як незалежний аналітичний центр. Експерти організації дослідили пропозиції від 16 підрозділів і сформулювали рекомендації, викладені у новому документі.

Серед пропозицій Vision Zero є наступні:

  • навчання та робота водіїв тролейбусів і автобусів з 18 років;
  • залучення водіїв тролейбусів до керування автобусами і навпаки;
  • продовження робочого часу водіїв до завершення воєнного стану;
  • створення юридичних можливостей і стимулів для комунальних підприємств щодо генерування та продажу електричної енергії;
  • внесення змін до нормативно-правових актів, що дозволять використання отриманого як гуманітарна допомога рухомого складу на маршрутах з оплатою за проїзд;
  • звернення до Німеччини та Швейцарії за допомогою у розробці комплексної візії державної політики щодо законодавчого й технічного регулювання громадського транспорту.

Раніше «Хмарочос» розповідав як в Україні почали оновлювати норми будівництва автодоріг за концепцією, запропонованою Vision Zero.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button