З вулиць Києва знімають рекламу психологічної допомоги з написами «Буде лише гірше»
Рекламна агенція створила макети на основі фраз, з якими українці найчастіше звертаються на гарячу лінію.
Рекламна агенція створила макети на основі фраз, з якими українці найчастіше звертаються на гарячу лінію.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Соцмережі розкритикували білборди, які рекламували гарячу лінію психологічної допомоги «Фонд Яніни Соколової». Управління з питань реклами КМДА повідомляє, що цю рекламу вже знімають.
На плакатах містилися великі написи «Буде лише гірше», «З депресії не вийти» та «Життя не має сенсу». Нижче дрібним шрифтом пропонувалося подзвонити на гарячу лінію, якщо турбують такі думки.
«Ці три фрази поспіль супроводжують мене тепер щотижня. Я йду, дивлюся на них, і гнітючі думки стають ще сильнішими, — прокоментувала спеціалістка з комунікацій Марія Кравченко. — Найважливіша інформація на цих плакатах настільки другорядна, що стає непомітною».
У відповідь на критику Яніна Соколова заявила, що кампанію розробляли за участі психологів, і що рекламна агенція McCann Kyiv створила макети на основі фраз, з якими українці найчастіше звертаються на лінію психологічної допомоги «Варто жити».
Згодом визнала, що кампанія була помилкою.
«За неприйнятну в наш час концепцію рекламної кампанії несу відповідальність персонально я. Я її затвердила після пропозицій рекламної агенції, — заявила Соколова, додавши: — Якою б лайняною не була наша реклама, ми чекаємо на Ваш дзвінок».
В Управлінні з реклами заявили, що видають дозвіл саме на рекламну конструкцію, а не на сюжети, які розміщуються. Законодавство забороняє втручання у зміст реклами під час видачі дозволів, тож управління, не маючи повноважень, цей зміст не перевіряє і й не відслідковує.
«Проте ми не могли залишитись осторонь ситуації і звернулися до оператора стосовно сумнівних сюжетів. Провокативна реклама вже знята з вулиць міста», — додали в Управлінні реклами.
Телеведуча Яніна Соколова — засновниця фонду «Варто жити» та проєкту «Я, Ніна», що допомагають онкохворим, та благодійного «Фонду Яніни Соколової», який займається психологічною допомогою.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті