Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Хмарочос Porsche у Маямі, США

Німецький автомобільний концерн Mercedes-Benz збирається будувати 341-метровий житловий хмарочос у Дубаї. Бренди, які зазвичай не асоціюються з нерухомістю, все частіше інвестують у будівництво елітного житла та отелів — це новий тренд, стверджує блог fern.

Майбутній хмарочос Mercedes-Benz

Подібні проєкти реалізовують останнім часом такі компанії, як Fendi, Lamborghini, Aston Martin, Giorgio Armani, Diesel, Missoni, Bulgari. Це бренди, що виробляють автомобілі, одяг, аксесуари та дорогі прикраси, — товари, які є маркерами престижу й певного стилю життя. Елітна нерухомість є частино такого лайфстайлу.

Готельний комплекс американської мережі ресторанів Nobu, серед засновників якої є голлівудський актор Роберт де Ніро

Porsche були одними з перших, хто увійшов на ринок брендованої нерухомості у 2016 році. Квартири у хмарочосі в Маямі придбали Ліонель Мессі та Аліша Кіс.

Хмарочос, який Mercedes-Benz будує разом із девелоперською компанією з Еміратів Binghatti коштуватиме один мільярд доларів.

Майбутній хмарочос Mercedes-Benz

Бюджет натякає на розкіш, яка очікує майбутніх мешканців. При цьому вартість праці в Об’єднаних Арабських Еміратах є вкрай низькою. Коли будуваи Бурж Халіфу, зміни працівників тривали по 12 годин, шість днів на тиждень, вони отримували по чотири долари на день.

В ОАЕ візи працівників зав’язані на роботодавцеві, люди не можуть змінити роботу без дозволу. Дисбаланс влади призводить до численних порушень прав працівниців — у них можуть відібрати паспорти, змусити працювати понаднормово, їх можуть залякувати, трапляються навіть випадки тортур. Щороку тисячі будівельників гинуть з нез’ясованих причин (як і в Катарі). Спека явно відіграє велику роль у цьому, адже робота у найспекотніші години дня вкрай небезпечна.

Примусова праця є болючою темою для Mercedes. За гітлерівського режиму, в 1940-х роках, майже половина штату Daimler-Benz набиралися з в’язнів німецьких концтаборів або примусово серед цивільних — понад 30 тисяч людей. Ці люди жили біля заводів у бараках, у нестерпних умовах. Їх передавали компанії фактично як рабів. Керівництво компанії співпрацювало з нацистами та отримувало від цього прибутки.

Після Другої світової Mercedes-Benz визнало використання примусової праці — ця інформація є на їхньому офіційному сайті.

Однак і нині компанію звинувачують у використанні примусової праці. Низка заводів розташована у Сіньцзян-Уйгурському районі Китаю, де запчастини для Mercedes виготовляють уйгури, найбільш дискримінована народність КНР.

Раніше «Хмарочос» писав про бум доступного житла у Південній Кореї, яке будували великі приватні корпорації, такі як Samsung, Hyundai та LG.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button