Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
ДТП на Набережному шосе. Фото: Патрульна поліція Києва

На Набережному шосе у Києві сталася аварія, що заблокувала рух трьома смугами з чотирьох. Внаслідок сили удару три автомобілі розкидало у сторони, що спричинило блокування дороги та великий затор у напрямку Поштової площі.

Затор, який з’явився внаслідок ДТП. Фото: «Автоцентр»

Як зазначає ГО «Пасажири Києва», ця ситуація демонструє ризики підвищення швидкісного режиму на столичних дорогах:

«Потенційна економія в 1-2 хвилини на підвищеній швидкості на цій ділянці виливається в 15-20 (чи більше) хвилин затримки».

ДТП на Набережному шосе.

Активісти нагадали, що їхній заклик не підвищувати з першого квітня дозволене обмеження швидкості руху на деяких вулицях Києва з 50 км/год до 80 км/год Департамент транспортної інфраструктури КМДА та Патрульна поліція проігнорували.

Тоді громадські організації «Пасажири Києва» та U-Cycle зробили спільну заяву, що швидкість руху автомобілів є вирішальним чинником тяжкості наслідків ДТП. Тому будь-яке підвищення максимального ліміту швидкісних обмежень повинно обґрунтовуватися відповідними інженерними рішеннями, спрямованими на зменшення смертності на дорогах.

Проте жодна з вулиць Києва, на яких цьогоріч підвищили дозволену швидкість руху, не відповідає вимогам Міністерства інфраструктури, які дозволяють збільшення швидкісного режиму до 80 км/год.

Практика підвищувати дозволену швидкість руху на деяких дорогах столиці існує в місті з 2018 року. Тоді Київрада затвердила перелік ділянок, на яких авто можуть збільшувати швидкість до 80 км/год у період з першого квітня до першого листопада.

А оскільки в Україні не штрафують за перевищення дозволеної швидкості на 20 км/год, автомобілісти можуть безкарно їхати навіть 100 км/год.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button