Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26330 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото ілюстративне. Джерело: «Київпастранс»

На своїй сторінці у Facebook «Київпастранс» опублікував пост з переліком актуальних вакансій і одразу його видалив. Проте паблік з новинами по київський транспорт «Управа КПТ» встигли зробити скріншот.  

У пості «Київпастранс» інформував, що наразі на підприємстві є понад 1 500 вакансій за різними напрямами. Зокрема, шукають фахівців за такими спеціальностями:

  • контролер пасажирського транспорту
  • електрогазозварник
  • механік автомобільної колони
  • майстер із щоденного технічного обслуговування
  • токар
  • акумуляторник
  • монтер колії
  • механізатор
  • машиніст автовишки та автогідропідіймача
  • електромонтер контактної мережі (4, 5, 6 розряд)
  • електромонтер з випробувань і вимірювань (5 розряд)

Водночас КМДА повідомила про гострий дефіцит фахівців робітничих професій у «Київпастрансі», який наразі становить 27%.

Також у КМДА наголосили на особливій потребі у водіях категорії «D» та «DE» (перевезення пасажирів громадського транспорту), з досвідом роботи не менше двох років.

Нещодавно «Хмарочос» розповідав, що у київському метро збільшили інтервали між потягами через нестачу працівників. Серед причин дефіциту фахівців метрополітен назвав міграцію, специфіку професій і мобілізацію. Наразі близько семи відсотків працівників столичного метро перебувають у лавах ЗСУ. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button